#1 Skrevet Februar 23, 2005 Metall ramme til instrumentet.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 23, 2005 Kan bli veldig bra hvis du gjennomfører stilen hele veien. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 23, 2005 Kan bli veldig bra hvis du gjennomfører stilen hele veien. Joa =) Men jeg finner ikke crom ting til 3 ern jeg.... =) (ikke det at det kan være så mye som kan crommes i mk3 da ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 23, 2005 Jeg likte det ikke, spesielt men 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 23, 2005 Jeg likte det ikke, spesielt men phø! Tenk deg dette attått =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 23, 2005 Hei det såg good ut det! skal du ha fleire slike detaljer ? Har du lagt det sjølv ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 23, 2005 phø! Tenk deg dette attått =) Viss lakkerte detaljer i en Mk3 skal bli pent så bør alt lakkers som er laget av plast, men da oppstår jo problemet med disse lysbryterene osv... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 23, 2005 Hei det såg good ut det! skal du ha fleire slike detaljer ?Har du lagt det sjølv ? Nei =) Del nummer 1 ligger på qxl 180 ,- Del nummer 2 har eiker anngivelig (Pris????) Skal ikke ha noe, om jeg ikke finner mye crom detaljer ! Glenn Ove : Tror ikke den dash saken der er lakka. (skjønner ikke helt hva du mener) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 23, 2005 Er vel In-pro som forhandler dette. vel helge, for å få mest mulig helhet i interiøret så må jo varmeapperat ramme osv lakkes, men da vil jo ikke diodene skinne igjennom lakken for 1-2-3 osv osv, samt ABS lys og slikt. goth it ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 23, 2005 Er vel In-pro som forhandler dette. Ja, link her.... : http://www.in-pro.de 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 23, 2005 Jeg likte det ikke, spesielt men Smaken er som baken, jeg syntes d ble litt for harry, men det er jo ikke jeg som skal ha de på da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 28, 2005 Trur det kan bli bra jeg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...