#1 Skrevet Oktober 17, 2010 Hvilke felger i 16" kan gå over 333mm skiver,greit med offset på skivene og ApRacing kaliper. Skal brukes til ishjul og ønsker å slippe å montere org S2 bremser. Trenger da felger som rommer mye TSW venom? feks der ser det ut til å være god plass. Tips og forslag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 17, 2010 Har 334mm på min, og det går på håret med 17" Porsche cup. Åssen det blir med AP kalipere vet jeg ikke. 16" med 333mm skiver hadde vært morro om du fikk plass til. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 18, 2010 Compomotive MO? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 19, 2010 Disse Compomotive felgene er de jeg vet om med best klaring, de passer på Big Reds og 323 A8 skiver om jeg ikke husker feil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 19, 2010 (endret) Kan jo måle over skiva og kalipter. Da får du jo ett absolutt minimumsmål. Så er det kanskje litt lettere for noen å måle innvendig i en felg kanskje? Edit; Ser på 034 at på deres brems-kit med AP-kaliptere så er den minimum 17" felg. Det gjelder både 330mm og 321mm.. Det står det på siden dems, ingen erfaring selv.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 19, 2010 koste penger mn du får værtfall felger som ingen har pluss masse plass til bremser:) selv med 16":) hehe... http://www.automote.no/public.aspx?pageid=63727 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 19, 2010 jeg har 323 mm (s6+) og der er det så lite klaring på 16" felg at hvis jeg setter loddene på felgene der de egentlig skal stå så tar de i kaliper. så er spent på om du finner 16" som går på den str du har. edit: det er disse felgene som er på da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 19, 2010 koste penger mn du får værtfall felger som ingen har pluss masse plass til bremser:) selv med 16":) hehe...http://www.automote.no/public.aspx?pageid=63727 De der har nok veldig godt av å blir ramponert på isen. Får se om det kan finnes noe felger i stål som kan gape over bremsene da jeg ikke gidder å legge "penger" i dette. Skiven er ikke 333 men 330 en liten typo der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...