#1 Skrevet Oktober 17, 2010 Hei, målte litt mye avgass på min vr6 under eu kontroll, så jeg lurer på om det kan bli bra om jeg kjøper meg en katalysator fra Biltema? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 17, 2010 Det gjør det helt sikkert, men du bør vel finne grunnen til at den gamle katalysatoren har gått til helvete.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 17, 2010 Det gjør det helt sikkert, men du bør vel finne grunnen til at den gamle katalysatoren har gått til helvete.... Golf 3 VR6 ble laget mellom 1992 og 1997, så katalysatoren er mellom 13 og 18 år gammel. Er det grunn nok? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 17, 2010 Fyll på en skvett E85 (30%) så går den nok gjennom 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 17, 2010 Er ikke noe katalysator nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...