Abs sensorer på ufo-fjærbein kontra "nyetypen"

Anbefalte innlegg

Noen som kan gi meg et skikkelig svar på om det er MYE forskjell på abs-sensorene fra ufo-fjærbein til fjærbein fra S4 fra 09/93 ----> Dvs typen med 314 mm skiver. Vet det er en bokstav forskjell i delenummeret men trenger ikke være store forskjellen på de for det. Kan jeg bruke mine sensorer fra ufo-beina mine er det jeg lurer på altså.

EDIT: I løpet av våren får jeg et par ufo-fjærbein til overs.......noen som vil ha ?? Bygge om til ufo ?? : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når jeg greide å herpe en abs sensor foran på 200'en skaffa Rune W meg en sensor bak fra en 80. Den passa 100% men hadde ikke helt det samme delenummeret. Eneste forskjellen på de var lengden på kabelen, så der måtte jeg skjøte på en bit. Men det var jo ikke noe problem.

Så da har jeg vel svart deg uten å egentlig svare?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er som kay sier stort sett bare kabel-lenge som er forskjellig om det er annerledes delenr.

Brukte selv en sensor fra S4 ufo på min 80 avant...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva blir de nye beina som skal på da?

S6?

mvh, J

Noen som kan gi meg et skikkelig svar på om det er MYE forskjell på abs-sensorene fra ufo-fjærbein til fjærbein fra S4 fra 09/93 ----> Dvs typen med 314 mm skiver. Vet det er en bokstav forskjell i delenummeret men trenger ikke være store forskjellen på de for det. Kan jeg bruke mine sensorer fra ufo-beina mine er det jeg lurer på altså.

EDIT: I løpet av våren får jeg et par ufo-fjærbein til overs.......noen som vil ha ?? Bygge om til ufo ?? : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har hørt at følerne som er brukt til MAN lastebiler skal være lik bortsett fra

lengden på kablene. Koster nesten halvparten i forhold til de org.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har forstått det slik at det var ein endring av abs-følerene der mitt på 90-tallet.

Er vertfall enorm prisforskjell til gammel S4 og nyere på møller.

Er ulike delenummer. (hugser ikkje fra kva år). Første typen er DYRE.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.