#1 Skrevet Oktober 17, 2010 Fatter har en gåen kat (løs innmat) på bilen sin, og etter å ha prøvd CO-måling med og uten katalysatorer, bestemte han seg for å bytte begge. I mangel av leverandører på norsk kontinentalsokkel med kurante priser, gikk ferden over atlanteren til Canada. Alt skulle stemme, servicen var god og prisen likeså. Men når vi begynte jobben med å bytte delene, oppdaget vi at delene vi hadde fått ikke var helt like. Bl.a er det 2 uttak til lambda på de nye delene, mens de orginale bare har ett uttak. Det er også to bokser på denne, og jeg må innrømme at jeg er usikker på hva de er. Den fremste ligner på orginal-katten på A80 1.9TDI og den siste kan da bare være en vanlig potte? Den er iaffal mye mindre enn den boksen som er der på orginaleksosen. Noen som har kvalifiserte tips til meg? Har for ordens skyld også sendt mail til leverandøren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 28, 2010 Til andre som kunne finne på å gjøre det samme, så er begge boksene katalysatorer. Svaret jeg fikk var at det renset bedre med to og gav bedre flow enn en stor kat slik eksosen er orginal. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...