Hyd løftere til 1,8 8v hvor kjøpe?

Anbefalte innlegg

Noen som vet hvor jeg får billig og god kvalitet?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nederst i første post i denne tråden finner du link til ecconor, kan også kontakte dem via tlf som angitt for Oslo motorservice:

http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=190073&highlight=ecconor

Rimelig og har aldri hatt trøbbel med kvalitet.

Husk å oppgi medlemsnr så får du rabatt.

Tror prisen er 60-70 kr/stk, dvs ca en 500-lapp for 8 stk.

Jeg har brukt disse både i 2,2 20VT og i 2,5tdi, fungerer fint.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror prisen er 60-70 kr/stk, dvs ca en 500-lapp for 8 stk.

Jeg har brukt disse både i 2,2 20VT og i 2,5tdi, fungerer fint.

Billig! :)

Sist handla jeg fra KMCAMS.COM til 79kr pr.stk, som er en bra pris og de leverte sykt fort! Må kanskje prøve Ecconor neste gang ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Billig! :)

Sist handla jeg fra KMCAMS.COM til 79kr pr.stk, som er en bra pris og de leverte sykt fort! Må kanskje prøve Ecconor neste gang ;)

Vet at de bevist har lagt seg under kmcams sin pris på disse.

http://www.autohausaz.com/search/product.aspx?sid=2wnly5ustvbnei20wlkohmbf&makeid=800026@VW&modelid=1283611@JETTA III GL&year=1993&cid=20@Engine Parts, Seals %26 Gaskets&gid=5548@Hydraulic Lifter

Ca 50,- pr stk pluss frakt og mva

Kan være noe å spare på deler på nett i en del tilfeller, men kun for disse så er det bortkastet å hente fra over dammen. Det blir jo ca 62,50 pr stk + frakt, og således "samme" pris. Tar man hensyn til leveringstid og ikke minst, evt trøbbel og kostnad ved feilbestilling, så handler jeg i hvertfall slike i Norge.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for svar, skal prøve ecconor jg..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.