#1 Skrevet Oktober 17, 2010 Har montert en aan motor i min a6, men plages med mye røyk da jeg slakker opp og kjører by kjøring. Nyoverhalt topp med nye tettere, nye stempelringer, nye rådelager, h-profilråder, samt ny turbo har blitt montert, men er ikke helt sikker på dette oljeåndingssystemet, om det står riktig, noen som har noen tegninger over dette, har søkt men finner ikke noe ordentlig detaljert: vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 18, 2010 Har tatt av retur på oljen på turbon nå, den er ca dobbelt så liten som den skal være, er dette feilen tro? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 18, 2010 dimensjonen på oljeslangene er visst ikke så viktig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 19, 2010 Hmm, er ikke helt sikker på det altså.. Tror ikke oljen klarte å sirkulere godt nok og dermed ble trykt i eksos istede da retur var så liten, i værste fall har jo turbo takket for seg da, men skal prøve å få lagd en slange i rett dim å se først.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 19, 2010 Hmm, er ikke helt sikker på det altså.. Tror ikke oljen klarte å sirkulere godt nok og dermed ble trykt i eksos istede da retur var så liten, i værste fall har jo turbo takket for seg da, men skal prøve å få lagd en slange i rett dim å se først.. Den oljen som ev skulle lekke ut av turbo havner til slutt i eksosen, Oljeåndinga er jo den luften som er rundt kamakslingene og under stempla. Men få laga en korrekt turbo retur for turboens skyld. Se etter lekkasjer fra åndinga, er en god del rør og slanger på åndinga. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...