#1 Skrevet Oktober 17, 2010 hei hei klarte desverre å slette meldingen med adresse til den personen som skulle ha 2 skiltplater og 4 klistremerker !! husker kun at du bodde på Rukan desverre... noen som føler seg truffet ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 21, 2010 Føler meg ikke truffet, men kan du skaffe sklitplater til gammel type skilt? Uten flagg? ==) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 21, 2010 Kenneth Karlsen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 21, 2010 Kenneth Karlsen? det kan godt hende ..... sendte meg meldinger på mobilen også klarte jeg å "rydde" litt for grundig kan du ikke si ifra til han for meg a ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 21, 2010 Føler meg ikke truffet, men kan du skaffe sklitplater til gammel type skilt? Uten flagg? ==) altså til de "korte" skilta ? det klarer jeg desverre ikke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 24, 2011 Kenneth Karlsen? Eller Tommy Ek, hehehe var meg og det er ordnet opp i:) fikk det jeg skulle å er superfornøyd! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 24, 2011 godt å høre var litt ivrik med oppryddinga av meldinger da jeg for første gang i mitt liv satt på en buss i over 2 timer værste jeg har vært med på !!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 24, 2011 godt å høre var litt ivrik med oppryddinga av meldinger da jeg for første gang i mitt liv satt på en buss i over 2 timer værste jeg har vært med på !!! Jeg ser den, buss er vel ikke første pri her i gården:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...