#1 Skrevet Oktober 17, 2010 Hei! For en stund tilbake så juserte jeg på de "pinnene" med fjær på som går ned i karroseriet når du lukker panseret. Alt funket fint ei stund helt til jeg i dag skulle åpne panseret og oppdaget at kun den ene "siden" av panseret gikk ut av lås. Etter litt slit og styr så klarte selvsagt wiren løsne fra "bryteren" som sitter til venstre for pedalene. : bh : Nå sliter jeg litt ettersom selve wiren forsvant inni strømpa, og nå får jeg ikke åpnet panseret i d hele tatt. Finnes det noen løsning på å åpne panseret uten bruk av den jæv. wiren? Er i beita og håpen noen kan hjelpe med litt kunnskap/erfaring. Mvh En noe oppgitt RS2 eier.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 17, 2010 Jeg brukte sveisetråd som jeg bøyde i enden. Dyttet den gjennom grillen på bilen og åpnet den ved å nappe i utløseren den veien. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 18, 2010 (endret) Takk for tipset! Var mye enklere enn jeg trodde. Til info så tok jeg bare en hard streng og dyttet den gjennom grillen og presset i mot utløseren. (på sjåførsiden er den godt synig i form av en galvanisert streng som kun behøver et dytt. På passasjersiden er den mindre synlig, men en trenger bare å lage en mothake på strengen og dra den mot passasjersiden.) lykke til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...