#1 Skrevet Oktober 18, 2010 har kjøpt inn en g60 motor med turbo og kjøpte med en golf 2 gti kasse som jeg hadde hørt skal passe til. stemmer dette? fulgte verken med noe starter til kassa og kan man da bruke en starter ifra en golf 1 90 HK? åssen er det også med bensinpumpe. må jeg bytte til gti pumpe eller fungerer det med pumpa ifra en 90 HK? : P motor festene har jeg også hørt at det er bare og smelle inn. er dette også fakta? motoren skal ikke inn i bilen før til februar så har god tid : ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 19, 2010 bump : ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 19, 2010 har kjøpt inn en g60 motor med turbo og kjøpte med en golf 2 gti kasse som jeg hadde hørt skal passe til.stemmer dette? fulgte verken med noe starter til kassa og kan man da bruke en starter ifra en golf 1 90 HK? åssen er det også med bensinpumpe. må jeg bytte til gti pumpe eller fungerer det med pumpa ifra en 90 HK? : P motor festene har jeg også hørt at det er bare og smelle inn. er dette også fakta? motoren skal ikke inn i bilen før til februar så har god tid : ) Hvis du skal bruke "GTI" kasse / 020 kasse så må du også bruke svinghjul,lamell og trykkplate fra den type bil, fra en GTI med riktig splines til kassa. Starter kan du bruke fra en 90hk golf ja, så lenge det er fra en 020 kasse, pumpa fra 90hk går nok ikke, den leverer ikke nok trykk, du kan bruke pumpe fra GTI (den holder i massevis) Motorfester er bolt on ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 19, 2010 monojet har et dysetrykk på 1.2 bar pumpa leverer noe mer, men dog ikke stort 50mm pumpe btw 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 19, 2010 okei : ) han jeg kjøpte motoren av sa han hadde kjørt med en 020 kasse ifra en 90 HK golf sist. men dette er jo ikke noe jeg kan stole på evt. er det noe mulighet og evt. sjekke om kassa passer på motoren med tanke på clutch ect og faktisk få testa at alt "passer" uten og starte motoren? : P på clutchen står det også " Helix autosport, germany WTR 1, 027 105 273... står også et annet nr: 194 3." vet ikke om det hjelper noe men 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 19, 2010 okei : ) han jeg kjøpte motoren av sa han hadde kjørt med en 020 kasse ifra en 90 HK golf sist. men dette er jo ikke noe jeg kan stole på evt. er det noe mulighet og evt. sjekke om kassa passer på motoren med tanke på clutch ect og faktisk få testa at alt "passer" uten og starte motoren? : P på clutchen står det også " Helix autosport, germany WTR 1, 027 105 273... står også et annet nr: 194 3." vet ikke om det hjelper noe men om han brukte girkassa med kode ATH (lange gir) så er den relativt solid roger over her har jo (mis)brukt dissa ATH kassene fra golf 2 90HK og golf 3 TD holder til det en G60 klarer og dytte ut iallefall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 19, 2010 hehe, men da er det jo greit : P et sted på kassa det kan stå noe om det er ATH kasse? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 19, 2010 japp. under på en plakeett der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 20, 2010 skal jeg sjekke til helga : D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...