#1 Skrevet Februar 23, 2005 Veit ikke helt hva jeg skal mene om denne jeg. Er den pen, stygg, tøff eller hva. hmmmmm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 23, 2005 Ikke min smak 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 23, 2005 spesiell er vel rette ordet for denne... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 24, 2005 Scirocco-caddy er vel en mer riktig benevnelse eller Scaddy eller Carocco 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 24, 2005 Var vell litt utenom det vanlige, men den var jo litt tøffstygg etter min mening. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 24, 2005 Så rimelig teit ut.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 24, 2005 De som gjør en slik ombygging (var vanlig for noen år siden) gjorde det ikke fordi det var tøft, men for å omgå den progressive tyske årsavgiften (avhengig av hvilken avgassklasse bilen klarte). Slike biler ble registrert som lastebil og dermed slapp de avgassrensing. Av samme grunn gikk det mange Golfer som tosetere i Tyskland. Denne ombygginga godkjennes ikke lenger der nede (som lastebil) og dermed er det ikke lenger så interessant 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...