#101 Skrevet November 11, 2010 Bler isje alkohol ligavel nei... eg brygge på någe dritt kjenne eg, e føkka i halsen og tette i nasen, satse på at d isje e flunså så komme: bråk : Alkohol drepe basseluskane, bytt ut ølå med brennevin og du e safe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#102 Skrevet November 11, 2010 Heheh! Hadde d bare vært fakta (joda, hvis du har 96% så tar d nok någen uvesen) så sko eg nok fått ner någen glass;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#103 Skrevet November 11, 2010 Satse på at eg får tid te å stikka innom, pleie å verr roligt på jobb i den tiå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#104 Skrevet November 11, 2010 Då utgikk detta for min del, 1 årsjubileum me damå så me sko på torkelsen på fredag Need i say more 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#105 Skrevet November 11, 2010 Då var det liv i audien så bare te og ringa vis dokk trenge taxi:-D..hehe 94788872 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#106 Skrevet November 11, 2010 Då var det liv i audien så bare te og ringa vis dokk trenge taxi:-D..hehe 94788872 Då e det vel lokallagspris = gratis? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#107 Skrevet November 11, 2010 Eg hive meg på eg og hvis d ikkje e forseint? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#108 Skrevet November 11, 2010 Eg hive meg på eg og hvis d ikkje e forseint? Aldri forseint! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#109 Skrevet November 11, 2010 Herligt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#110 Skrevet November 11, 2010 heheh ja du meine petter:-p.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#111 Skrevet November 11, 2010 heheh ja du meine petter:-p.. Synes det va ett godt forslag eg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#112 Skrevet November 11, 2010 Kommer jeg også! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#113 Skrevet November 12, 2010 jeg må dessverre melde avbud... politiet tok 2000 i tåkelys bruk i går og da har jeg råd lenger dessverre jeg får komme sterkere tilbake seinere ta en øl for meg også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#114 Skrevet November 12, 2010 jeg må dessverre melde avbud... politiet tok 2000 i tåkelys bruk i går og da har jeg råd lenger dessverre jeg får komme sterkere tilbake seinere ta en øl for meg også Må lera deg lysreglene vettu 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#115 Skrevet November 12, 2010 jeg må dessverre melde avbud... politiet tok 2000 i tåkelys bruk i går og da har jeg råd lenger dessverre jeg får komme sterkere tilbake seinere ta en øl for meg også Du kan vel bli med på Peppes i alle fall da? Det koster jo ikke all verdens:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#116 Skrevet November 12, 2010 jeg må dessverre melde avbud... politiet tok 2000 i tåkelys bruk i går og da har jeg råd lenger dessverre jeg får komme sterkere tilbake seinere ta en øl for meg også Petter kjøper øl til deg for de pengene han sparer inn på taxi nå som C A er sjåfør 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#117 Skrevet November 12, 2010 Den regninga Jan du vente med å betale til statens innkrevingssentral sender deg samme regning. Det tar fort 3-4 mnd. Og så kan du betale i avdrag i tillegg, uten at det koster noe ekstra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#118 Skrevet November 12, 2010 Då var det liv i audien så bare te og ringa vis dokk trenge taxi:-D..hehe 94788872 du hører fra meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#119 Skrevet November 12, 2010 jeg må dessverre melde avbud... politiet tok 2000 i tåkelys bruk i går og da har jeg råd lenger dessverre jeg får komme sterkere tilbake seinere ta en øl for meg også POLITI KJLRER JO SJØL MED TÅKLYS OG PARKLYS!!! I Arendal stopte de en gang og sa: parklys og tåklys er greit men ikke nærlys og tåklys. syk!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#120 Skrevet November 12, 2010 MMMMmmmm, kald øl....... MMmmmmmmmmm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#121 Skrevet November 12, 2010 (endret) hehe kan nok reglene, men var ikke meningen å ha de på... men men... kunne vært mye verre Har litt for mange avtaler gjort i forhold til bilen denne perioden og budskjettet sprakk som ei boble i går... dette er avtaler som jeg ikke kan bryte.. så da får jeg sitte på vann og brød i stedet så dere får heller vente i spenning til ny sesong 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#122 Skrevet November 12, 2010 Blir bra dette. E sulten! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#123 Skrevet November 12, 2010 noen som skal forbi tjennsvollkrysset i de tidene? Buss er siste utvei. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#124 Skrevet November 12, 2010 Nogen som har lyst å hentra meg på ålgård? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#125 Skrevet November 12, 2010 1,2 promill allerede 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...