#1 Skrevet Oktober 18, 2010 Min 1993 A100 S4 stopper uten forvarsel etter ca. 2 timers kjøring. Etter en pause på 2- 4 minutter starter den igjen og kjører gjerne 1 -2 timer uten problemer. Har hatt bilen i mer enn 5 år med samme problemet. Følgende er byttet: - Turtallssensor - Bensinfilter - Bensinpumpe-relé - Hovedstrømsrelé Har tenkt at problemet kan være bensinpumpen, men i løpet av 5 år burde den gradvis bli merkbart dårligere, eller hva? Forslag til utbedring mottas med takk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 18, 2010 Hadde noe lignende på Rs2 `en da var det rett og slett selve chipen i hjernen som gjorde det. Prøv med en annen styreboks for gøy, kanskje feilen forsvinner. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 18, 2010 Godt forslag! Skal se om jeg kan finne en "hjerne" på bruktmarkedet. H:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 18, 2010 A6en min sa vell ifra om at nå hadde jeg kjørt 2 timer, ta en pause! Kanskje du blir tvunget til og ta pause 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 18, 2010 Hvis du skriver hvor du bor henn, så er det sikkert noen som har en liggende som du kan låne, så slipper du å kjøpe en:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 19, 2010 Bor i Oslo, jobber i Asker. Skal legge det inn i profilen min. Hvor sitter forresten "hjernen" i en '93 A100 S4 2.2T Avant? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 19, 2010 Da bør du legge ut en tråd på lokallaget ditt, så er det helt sikkert noen som kan låne vekk en hjerne. Hjernen sitter under teppet på passajer gulvet, under dashbordet, løft opp teppet så er det en plastikk plate, under der ligger den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...