#1 Skrevet Oktober 18, 2010 Lurer litt på hvilken motor jeg kan putte ned i en Sharan. Er en 1,9 Tdi pr i dag. men er jo også levert som 2,0 Tdi. Hva med motorer ifra Touran passat etc ? Er en 2003 modell 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 21, 2010 Ingen som vet om motorer som passer? Syns det virker litt merkelig ja :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 28, 2010 Ok da har jeg etter litt leting, funnet motorkoden på denne bilen. Jeg har: 115 AUY, BVK Begge deler kan forekomme. Men kan jeg da bytte til disse motorene, uten mye om og men? Tenker da på el opplegg i motor, hjerne osv Alternativ: 1.9 TDI 11.02 - 130 ASZ 1.9 TDI 06.05 - 150 BTB 2.0 TDI 11.05 - 140 BRT Kansje disse motorkodene finnes på flere vw? Grunnen til at jeg lurer, er at jeg vurderer å bytte motor etterhvert. Har fått en liten ulyd i motor (råder?) Så vist den ryker, så vet jeg hva jeg skal lete etter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...