#1 Skrevet Oktober 18, 2010 Hvem stiller? Jeg kommer iallefall! Forhåpentligvis han som kommer og skrur på lyset for oss hele tiden, også! Men det er ren spekulasjon. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 18, 2010 Jeg er i Tønsberg hele uken, men Mr. BLH nøkkel kommer nok(har en slik nøkkel jeg også) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 18, 2010 Er det ikke blu nøkkel på det skapet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 18, 2010 Nei, Bergen lysverk(er) hovedtavle, BLH nøkkelen går i BLU låser men ikke omvendt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 18, 2010 Jeg har ikke prøvd med BLU nøkkel, har bare testet med BLH, hvorfor bruke noe annet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 19, 2010 kommer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...