#1 Skrevet Oktober 19, 2010 lurer på om ei dyse på bilen er øydelagd eller tett.. har liggende rs2 dyser.. men går det and å berre sette på å kjøre med eller blir det feil med innsprøytninga da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 19, 2010 err en s4, 20vt "aan" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 19, 2010 bare å sette i rs2 dysene det...er motronicen som bestemmer åpning,og durasjon på åpning på dysene...=o) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 19, 2010 bare å sette i rs2 dysene det...er motronicen som bestemmer åpning,og durasjon på åpning på dysene...=o) Det er det, men når dysene er større blir jo paramtererene for åpning og durasjon helt feil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 19, 2010 så du mener det at ved å bytten dyser vil motronicen gi dysene lengre åpningsdurasjon?.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 19, 2010 så du mener det at ved å bytten dyser vil motronicen gi dysene lengre åpningsdurasjon?.. Durasjonen vil jo bli det samme, men så lenge dysene er fysisk større er det vel en grei tankegang at man får igjennom mer bensin på samme durasjonstid på en større vs en mindre dyse vel..? Man forandrer jo hele forutsetningen for at beregningen gjort av hjernen blir riktig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 19, 2010 En dårlig ide å bruke disse dysene om du ikke har chip for disse større dysene ja. Chippen bestemmer jo bare hvor lenge dysene holder oppe, med noen mindre korreksjoner ift lambda, men ikke nok til å takle større dyser 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 22, 2010 okey takker for svar =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 23, 2010 Yes kan jeg skrive under på ... har en aan med mtm 303 chip.. bilen går som ei kule men hadde snev a tenningsbank på den.. satte på rs2 dyser men funket ikke i det heletatt... gikk 40% dårligere.. sent ladetrykk og litt futt av en merkelig grunn... virket bare som den ble preppet med bensin på lavt turtall... fra 6500 og ut gikk den som normalt men på bunn ble det elendig !! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...