Anbefalte innlegg

hadde audien på 4 hjul kontroll i dag, men dem klarer IKKE justere camper,så dem mente dem ikke kunne ta kontroll så jeg kunne få bilen til biltilsynet :( -.... hva skal jeg gjøre for å få den i mål så jeg kan få skrevet inn senken??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det spørs jo om camberen er feil eller ikke.

De kan jo ta kontroll, og vise at camberen fortsatt er innenfor fabrikantens anbefalinger.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

campern viste 1.43 ell noe å 1.23 på andre siden, å dem mente den ikke skulle funke,men spissing fikk dem som d skulle ...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser du bor i Bergen. B5 du har?

Verkstedet klarte heller ikke å justere alle verdier innenfor da jeg monterte senk på min bil.

Fikk da med et skriv vedlagt 4-hjulspapirene at det var justert det som var mulig på denne bilen. Og bilen var prøvekjørt.

Var ikke noe spørsmål angående dette på BT i fyllingsdalen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser du bor i Bergen. B5 du har?

Verkstedet klarte heller ikke å justere alle verdier innenfor da jeg monterte senk på min bil.

Fikk da med et skriv vedlagt 4-hjulspapirene at det var justert det som var mulig på denne bilen. Og bilen var prøvekjørt.

Var ikke noe spørsmål angående dette på BT i fyllingsdalen.

ja er B5 ok så jeg kan egentlig dra tilbake å få utskrift da av kontrollen??? å att dem skriver ett skriv att den er juster d som er mulig?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var slik jeg gjorde det ihvertfall. Få de til å lage et lite skriv med signering og stempel fra verkstedet. Var mye røde tall på utskriften min. Men ble som sagt ingen spørsmål angående dette.

Håper det går like bra med deg:-)

Ikke still med felger som ikke er innenfor kravene mtp ET ihvertfall. Jeg måtte vise igjen pga det. Er det justerbart så må minstemålene i TUV stemme overens. Dette måler de.

Og vær forberedt på at de voldtar bilen din i alle hull de finner på parkeringen der... Ble nesten litt provosert selv.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok, hadde den inne 1 gang,men da hva d felger å noe... er justerbart å ligger på denne 11 cm regelen dems,det godt tok dem,, så da får jeg ringe verkstede jeg hva i dag å høre hva dem sier trur jeg

Men thomas, husker du talla du hadde på camper??? sånn ca værtfall??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.