#1 Skrevet Oktober 19, 2010 (endret) Byttet lykter på min A4 i sommer, justerte høyden på de da. Men nå som kveldene begynner å bli mørke synes jeg at jeg har litt feil lysbilde. Virker som om lysene krysser seg slik at jeg får ei "lyskule" foran bilen. Noen som vet noen måte å frihåndsjustere dette sånn rimelig greit mot en vegg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 19, 2010 koster svært så ite og få dette gjort med apparat. og du vil ha større nytte av og få det gjort skikkelig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 19, 2010 Hvem gjør slikt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 19, 2010 gjør hva? bruke apparat for å stille lysa? .. nesj. folk som faktisk liker at lysa er riktig innstilt, for og ikke være idiot mot møtende trafikk etc? veit ikke helt jeg. vil nå si at og få de justert rett er litt av poenget. ikke bare stille inn for og få lys hit og dit 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 19, 2010 Så å si alle verksteder gjør dette;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 19, 2010 koster svært så ite og få dette gjort med apparat. og du vil ha større nytte av og få det gjort skikkelig Vet det, men har vært en runde i dag, og det raskeste noen kunne gjøre det på var to uker. Så jeg tenkte å fikse det litt bedre til da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 19, 2010 Vet det, men har vært en runde i dag, og det raskeste noen kunne gjøre det på var to uker. Så jeg tenkte å fikse det litt bedre til da. 2 uker? dæven . det var jo lenge det gitt får komme til lillehammer, så skal vi ordne det mye kjappere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 19, 2010 er det linselykter du har? iallefall på linselyktene skal det være to justerings skruer, en til opp å ned og den andre til venstre / høyre.. Så får du bare prøve deg litt fram, på min lykt måtte det vanvittig mange runder på skruen for å se noe resultat.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 19, 2010 (endret) er det linselykter du har? iallefall på linselyktene skal det være to justerings skruer, en til opp å ned og den andre til venstre / høyre.. Så får du bare prøve deg litt fram, på min lykt måtte det vanvittig mange runder på skruen for å se noe resultat.. Ja det er de, får prøve å få det litt bedre.. Edit: Siktet mot en annen bil nå, og begge lyktene lyser innover. Men problemet nå er at jeg ikke får justert de, da jeg skrur på justeringsskruen skjer det ingenting? jeg kan fint justere høyden. Lyktene er av typen Depo facelift. Noen andre som har dette problemet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 21, 2010 gjør hva? bruke apparat for å stille lysa? .. nesj. folk som faktisk liker at lysa er riktig innstilt, for og ikke være idiot mot møtende trafikk etc? veit ikke helt jeg. vil nå si at og få de justert rett er litt av poenget. ikke bare stille inn for og få lys hit og dit Veeel, tenkte vel heller i banene om hvem som hadde slikt apparat, men fikk jo svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 21, 2010 Løste problemet, man må bare skru MASSE for å justere lysene sideveis. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 22, 2010 2 uker? dæven . det var jo lenge det gitt får komme til lillehammer, så skal vi ordne det mye kjappere Litt OT: Jeg skulle gjerne ha lysa mine riktig innstilt hvis dette ikke koster skjorta ? Depo facelift det er prat om her også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...