#1 Skrevet Oktober 19, 2010 Som det staar over her, vil det passe uten aa valse? Skal vaere lav. Evt hvilken dekk bredde? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 20, 2010 Som det staar over her, vil det passe uten aa valse? Skal vaere lav. Evt hvilken dekk bredde? Hvis du ser i tråden min hadde jeg en periode 10x18 ET 47,5 bak på min. Masse strekk på dekk og knallstive fjærer så går det sånn passe men ikke ypperlig. Liten klaring innover for å si det sånn. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 21, 2010 Saa paa traden din. Kjorte du 225.35 paa de 10`` paa s33 og 34? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 22, 2010 Saa paa traden din. Kjorte du 225.35 paa de 10`` paa s33 og 34? jepp. Falken FK452. Solgte dem til Bendik og han kjøpte vel akkurat samme dekk og dimmensjon til dem som han har på den sølvgrå RS2'n. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...