Hva heter / kalles denne felgen?? #BILDE#

Anbefalte innlegg

Som overskriften sier, hva heter / kalles den orginalfelgen som bildet viser: klø : ?

Svoger'n må ha seg min. èn ny slik felg til vinterdekkene, da han trynet en av disse skikkelig forrige vinter, og han ønsker å holde bilen orginal ( er en Audi 100 TQ Sport ;) )h

Audi_felg.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som overskriften sier, hva heter / kalles den orginalfelgen som bildet viser: klø : ?

Svoger'n må ha seg min. èn ny slik felg til vinterdekkene, da han trynet en av disse skikkelig forrige vinter, og han ønsker å holde bilen orginal ( er en Audi 100 TQ Sport ;) )h

 

Hei! Vet ikke navnet på den, men delenummeret er 893601025A ;) Så sjekk nbd.no for pris;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finner ikke eksakt delenr på nbd.no, og har dessuten ikke hørt all verden med bra om nettbutikken...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finner ikke eksakt delenr på nbd.no, og har dessuten ikke hørt all verden med bra om nettbutikken...

 

Grunnen til at du ikke finner det er at fargekoden mangler

 

Denne felgen er levert i flere farger

 

091 Chromefarben metallic

0A9 perlemuttweiss metallic

Y7Y sermattsilbermetallic

Z7P audi silber

 

0A9 og Z7P er tilgjengelig fra classicparts og koster ca 280 euro pr stk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lurer på om jeg har 4 slike liggende.. Trenger litt refreshment, men men.. Hehe..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har dere mulighet til å sjekke delenummer på felgene dere har liggende da? Så skal jeg få sjekket dette opp mot den aktuelle bilen? :-)

Men denne har ikke noe spesielt navn / kallenavn? (Som f.eks. andre som heter Bolero, Avus etc.. av orginalfelgene...)

 

Edit: Ser nå i tråden du linket til Marius at bilen din nesten er "klin" lik bilen til svogeren med unntak av at han har runde hjulbuer bak ;) Samme farge, samme felger, og nesten samme reg.nr : faint :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har dere mulighet til å sjekke delenummer på felgene dere har liggende da? Så skal jeg få sjekket dette opp mot den aktuelle bilen? :-)

Men denne har ikke noe spesielt navn / kallenavn? (Som f.eks. andre som heter Bolero, Avus etc.. av orginalfelgene...)

 

Edit: Ser nå i tråden du linket til Marius at bilen din nesten er "klin" lik bilen til svogeren med unntak av at han har runde hjulbuer bak ;) Samme farge, samme felger, og nesten samme reg.nr : faint :

 

Kan prøve og sjekke det opp når jeg kommer hjem jeg :) Har felgene liggende i garasjen.

 

Såpass? Er sikkert i mye bedre stand den han har. Men bra noen tar vare på disse gamle bilene :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Såpass? Er sikkert i mye bedre stand den han har. Men bra noen tar vare på disse gamle bilene :)

 

Akkurat nå så er den vel ikke i bedre stand, men tror nok han kommer til å fikse den opp etterhvert. Har stått lenge på Møller etter innbrudd i bilen hvor nøklene forsvant, samt noe problemer med motorgange, men får se om jeg får hjulpet han med den etterhvert...

 

Fint om du sjekker felgene, han holder til ikke langt fra dag hvis plassering i signaturen stemmer...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal få sjekket de jeg. Og tilstanden, da jeg ikke husker hvordan de er :)

 

Hvor han holder til da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Delenummer på felgene mine er

4A0601025A og er uten "kant". Ser ut som de heter SSM

447601025K er med "kant" og ser ut som de heter LWF Ronal?

 

Men må sjekke litt nærmere ang hvilke felger jeg har liggende hjemme. Hadde ikke så mange i garasjen som jeg trodde, så må nesten sjekke att jeg har noen til overs først :) Finner ut dette i morgen. Evnt så har du jo noen i linken over her da :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, sjekk ut du hva du har... Han har nok ikke tid til å gjøre noe med dette før over helga, tidligst..

Men takker så meget for informasjon, så kommer vi tilbake på saken ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men får du sjekka delenummer på de felgene han har da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har satt han på saken, så håper det skjer rimelig raskt :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Delenummer på felgene mine er

4A0601025A og er uten "kant". Ser ut som de heter SSM

447601025K er med "kant" og ser ut som de heter LWF Ronal?

 

Men må sjekke litt nærmere ang hvilke felger jeg har liggende hjemme. Hadde ikke så mange i garasjen som jeg trodde, så må nesten sjekke att jeg har noen til overs først :) Finner ut dette i morgen. Evnt så har du jo noen i linken over her da :)

 

Nå har vi fått sjekket :)

 

Det er felgene som heter 447601025K han har...

Hvor mange av disse har du da?:) Og har du evt. noe tlf.nr han kan treffe deg på?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.