#1 Skrevet Februar 23, 2005 Hei alle sammen siden vi tross alt er en gjeng her inne hvor skal vi ikke koble oss sammen på msn? Hva synes dere??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 23, 2005 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=258&highlight=msn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 23, 2005 Bra forslag.. Har endel VACN folk inne på lista mi ettersom det allerede ligger en slik tråd ute.. men kjekt å få med alle de lokale også... msoen (at) online . no der har dere min.... Kjell : han mente sikkert de i lokallaget... (eller ? ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 24, 2005 Nok bedre å holde det lokalt ja, så man vet hvem som er i nærmiljøet. Mitt er iversen_daniel@hotmail.com -Ivers1- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 24, 2005 Fjernet, ikke interessert i å la den ligge på nettet over lengere tid. PM meg om det skulle være interessant. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 24, 2005 stegegjerdet@hotmail.com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 24, 2005 f_waldal@hotmail.com er min:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 24, 2005 stigpost@hotmail.com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 24, 2005 min er to-salve@online.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 24, 2005 Smilybabe2003@hotmail.com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 24, 2005 codza83@hotmail.com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 24, 2005 Min sin.. mrmaanum@hotmail.com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Februar 24, 2005 Smilybabe2003@hotmail.com Askøy er vel ikkje rundt mjøsa? Er du student eller noke? Eller har du posta å feil plass=? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Februar 25, 2005 orjan_eriksen@hotmail.com De jeg kjenner har jeg allerede lagt til.. de som vil kan også legge meg til.. - Ørjan 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Februar 25, 2005 Min er : Djero82@hotmail dot com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Februar 26, 2005 Min er anders_grytten@hotmail.com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mars 17, 2005 Hoho, ihrstad@gmail.com ... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mars 20, 2005 ray_ander@hotmail.com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet April 7, 2005 Å min sin passatjinta@hotmail.com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet April 24, 2005 Så det nå att jeg hadde skrevet inn e-mail adressa mi, og ikke msn adressa mi.. hehe.. Men msn adressa mi er mrmighty@hotmail.com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Mai 1, 2005 får vel slenge meg på jeg og da!... dts@gaus.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...