#1 Skrevet Oktober 19, 2010 Heisann Noen som vet hvor jeg kan få tak i koblingsskjema til elnett jeg trenger for å bygge om en audi 80/90 2.3l til 2.2t AAN/ADU/ABY/3B? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 20, 2010 får det på møller.. men ligge eit par gode tråder om det her inne om du leiter litt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 20, 2010 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=113677 se den tråden...masse gode "howto-tips"... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 20, 2010 S2-central har alt du trenger http://www.s2central.net/wiring01.html Er en grei tråd her også: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=108003 Mitt tips er å gå for et 3B-nett om du skal bygge om en typ89 eller ABY/ADU om det skal inn i en B4 (mulig at disse er så like at de passer overens også). AAN-nett er bare å styre langt unna da kabellegnende ikke stemmer overhodet og du må klippe og fikse med nettet selv. 3B/ABY/ADU-nett er bare å plugge rett i sikringsboksen og alle lengder stemmer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 20, 2010 3b må du vel bygge om til fordeler... aby\adu er det du vil ha:) trenger ikke klippe en ledning og alt funker etterpå! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 20, 2010 tusen takk for hjelpsomme svar! bare peis på med mere info om dere har 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 21, 2010 tusen takk for hjelpsomme svar! bare peis på med mere info om dere har Hjelper om du sier hvilken bil du skal ha den i:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 21, 2010 3b må du vel bygge om til fordeler... aby\adu er det du vil ha:) trenger ikke klippe en ledning og alt funker etterpå! Tipper han slipper å bygge om til fordeler hvis det er en Audi 80 2,3 han har 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 21, 2010 Tipper han slipper å bygge om til fordeler hvis det er en Audi 80 2,3 han har Helg klart, men da hjelper det lite med ledningsnett til en 3b vist han skal ha en aan maskin i bilen;). Har han 2,3 i 90(som vidar og sier) tror jeg det er verre med aby/adu nett.. (etter hva jeg har lest, ikke noen erfaringer med det...) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 21, 2010 blir vell en s2 jeg kjøper, så da er det vell en aby mest sannsynligvis har ikke kjøpt bil å bygge på enda heller, venter på at den rette skal dukke opp med 2,3 osv. Så er ikke sikkert om det blir en 80 eller 90 enda :-P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 25, 2010 blir vell en s2 jeg kjøper, så da er det vell en aby mest sannsynligvis har ikke kjøpt bil å bygge på enda heller, venter på at den rette skal dukke opp med 2,3 osv. Så er ikke sikkert om det blir en 80 eller 90 enda :-P Pass på om du ikkje har kjøpt å kjøpe ein 90 mod eller nyare med quattro, da er det mulig å godkjenne, iallefall cupe.. 91 mod eller nyare sedan kan og godkjennast.. Men om du skal ha donorbil og skifte over el nett ville eg berre skifta over heile greia.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 25, 2010 Må ha B4 for å få godkjent vel? B4 kom i 92, hvertfall sedan og avant 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Oktober 25, 2010 Pass på om du ikkje har kjøpt å kjøpe ein 90 mod eller nyare med quattro, da er det mulig å godkjenne, iallefall cupe.. 91 mod eller nyare sedan kan og godkjennast.. Men om du skal ha donorbil og skifte over el nett ville eg berre skifta over heile greia.. Alle utgaver B4 skal være greit å få godkjent. (92 og oppover) Må ha B4 for å få godkjent vel? B4 kom i 92, hvertfall sedan og avant Coupe typ89 er heller ikke noe problem å godkjenne. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet November 13, 2010 Sitter å ser litt på denne: http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=25395417 er det noe stor forskjell på disse 10v og 20v? med tanke på ombygginga.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...