Noen som har nokke 15" vinterdekk liggende?

Anbefalte innlegg

Ser det snør no å frister lite å kjøpe nye dekk for å knapt bruke de så om noen har noe liggende på lur som ska selges til en fornuftig pris så si fra ;) trenger kun dekk..

98681200

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan få kjøpe mine, men de står på noen VW stålfelger da :-p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg også er på utkikk etter vinterdekk, kommer an på hvilken dimensjon det er snakk om her da.

Siden det er din tråd Espen André så har du selvfølgelig første retten;)

Jeg er på utkikk etter både til golf 4 og til golf 2, begge 15". Til mk4 trenger jeg bare 2 stk. (men kan kjøpe 4) Til golf 2 kommer det an på pris, da jeg klarer meg med en bil gjennom vinteren, men hadde vært greit med to;)

Piggfritt til mk4 er et must, til mk2 er det helst piggfritt.

Kan fjerne innlegget og opprette egen tråd om du vil Espen André, bare send meg en PM så fikser jeg det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dim du har da Ben? kan bruke: 195-50 195-55 205-60 å sikkert andre dimmensjoner..

Alf jeg overlver :P har to 195-65-15 michelin x ice north pigg iggende på a4 felg som jeg muligens kan selge om jeg får tak i 4 andre dekk :)

Har mest lyst på piggfritt..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har lite lyst og kjøre på pikk-dekk på vinterbilen, så om noen vil bytte i piggfritt så jubler jeg :)

Nye ifjor, 15" og står på stålfelg.. continental ett eller annet..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du har senka bil no på vinteren Espen bør du montere 185/55,195/50 evt. 195/55. Går du for for eks 195/60 eller 195/65 har du egentlig en tomme for store dekk å kan få problem med subbing. Blir også feil diameter i forhold til det som er standard på bilen. Koffor ikke bare bestille fra Dekkonline da ??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stikk på høggern, mye bra der.

Bak fjellet har de mye, ca. 1200 for 4 stk med felg.

Om noen har billig 15" alu felger 5x100 kjøper jeg det, eventuelt bytte i mine kjipe, men strøkene 5 eika. Gjerne noen originale mk4 felger.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du har senka bil no på vinteren Espen bør du montere 185/55,195/50 evt. 195/55. Går du for for eks 195/60 eller 195/65 har du egentlig en tomme for store dekk å kan få problem med subbing. Blir også feil diameter i forhold til det som er standard på bilen. Koffor ikke bare bestille fra Dekkonline da ??

har på 195-50-15 no å det går fint.. men har justert den opp en del så går greit :)

Grunnen til jeg ikke bestiller er at jeg resier på sjøen tirsdag å blir deretter hjemme knappe 2 uker neste gang jeg kommer hjem så hadde en plan om å slippe å kjøpe før over nyttår ;) fått tilbud på 4 nye conti dekk da så har en backup men HATER å bruke peng på dekk :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Koffor ikke bare bestille fra Dekkonline da ??

Fordi de ikke har vinterdekk ment for nordiske forhold. (Ikke q merket dekk) Dumt å spare usle kr her. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fordi de ikke har vinterdekk ment for nordiske forhold. (Ikke q merket dekk) Dumt å spare usle kr her. :)

Q, R og T som er brukt i norge, de har T dekk, som er i grenseland.

Ikke noe til finbilen hvertfall

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stikk på høggern, mye bra der.

Bak fjellet har de mye, ca. 1200 for 4 stk med felg.

Om noen har billig 15" alu felger 5x100 kjøper jeg det, eventuelt bytte i mine kjipe, men strøkene 5 eika. Gjerne noen originale mk4 felger.

Har noen supergromme 15" 5x100 med 5eiker. 400kr? BILDE

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det der må være en grei deal ja =)

Kan nok pakkest i krympeplast og sendest som ett postkolli

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke uten grunn til at tråden ligger under Ålesund ;) Har 4 splitter nye conti pigg jeg kan få for 2 lapper men lite suge på pigg! men har fått tak i nokke hakka dekk så skal prøves..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dim du har da Ben? kan bruke: 195-50 195-55 205-60 å sikkert andre dimmensjoner..

Alf jeg overlver :P har to 195-65-15 michelin x ice north pigg iggende på a4 felg som jeg muligens kan selge om jeg får tak i 4 andre dekk :)

Har mest lyst på piggfritt..

meina på att det er 195/65/15" , men e ikkje sikker. kan være att det er 195/55/15" bare å sende meg en PM det, selger de billig så ;-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så du var innom tråden min for en stund siden...

Har fortsatt 4stk 15" MegaWheels felger med piggfrie dekk. Dimensjonen er 195 / 65 R15.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.