#1 Skrevet Oktober 20, 2010 Noen som har noe av dette for salg? Eller vet om hvor det kan skaffes? Trenger ikke å være nytt, og heller ikke ûber gromt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 20, 2010 Jeg kjøpte ny bereder i fjor, 200 liter OZO Super S. Billigste jeg fant da var VVS24, de tar nå 4226 for en sådan bereder inkl. frakt http://www.24vvs.no/produkter/beredere/varmtvannsberedere/200-ltr-oso-super-s3/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 20, 2010 Fant en brukt gammal bereder i stavanger til salgs for en billig penge, så den saken er ute av verden. Ingen som har noen tips om to-søyler løftebukk til salgs? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 20, 2010 flere brukte løftebukker til salgs på finn.no, under kategorien "torget" Søk løftebukk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 20, 2010 Joda, har søkt der, men er ikke noe i rogalands regionen. Derfor jeg la det ut under stavanger sitt lokallag. Men takker for tips. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...