#1 Skrevet Februar 23, 2005 Ja, det er vel på tide å begynne å se seg rundt etter felger til sommern da... Har Brock B1 i sideblikket pluss at porche cup turbofelger er spennende, men det finnes jo mye.. Så derfor spør jeg litt rundt da til dere andre frelste...: noen tips/forslag (helst med bilder) å komme med? Jeg har en Golf IV GTI, på utkikk etter 18''... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 24, 2005 Dette er felger som passer Golf IV veldig bra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 24, 2005 Ja, det er vel på tide å begynne å se seg rundt etter felger til sommern da... Har Brock B1 i sideblikket pluss at porche cup turbofelger er spennende, men det finnes jo mye.. Så derfor spør jeg litt rundt da til dere andre frelste...: noen tips/forslag (helst med bilder) å komme med? Jeg har en Golf IV GTI, på utkikk etter 18''... Gjerne med pris og hvor man får tak i de.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 24, 2005 Begge disse er pene på Golf IV, men syntes CH'en ser litt liten ut i 18. Penere i 19". RC er jo orginalt på jubileums Golfen. Av en eller annen grunn syntes jeg OZ Aristo er meget på på IV'ern. Kanskje litt kjedelige, men er vel siden de er OEM jeg tiltrekkes av. Her er de lakkerte. Her er de orginale 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 24, 2005 OZ Racing Superleggera Race Silver synes jeg er veldig fine til Golf IV. Link til HGP Golfen (solgt til danmark) med slike i sort finish. Fra Vmax 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 28, 2005 Brock B1 er fete felger, men de er ikke mye fine på Golv IV. Jeg skal se om ejg finner bilde av en som du kan se. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 28, 2005 brock B4 er ikke så verst på golf da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 23, 2005 Sa for lenge siden at jeg skulle finne bilde av Brock B1 på Golf IV, glemte det hele. Men her har jeg et. Ikke mye vakkert synes jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 23, 2005 Sa for lenge siden at jeg skulle finne bilde av Brock B1 på Golf IV, glemte det hele. Men her har jeg et. Ikke mye vakkert synes jeg. Enig der ja, hva synes du om BM Cup 3 til Sharif da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 23, 2005 TSW har kommet med endel nye fete design i år. Catalunya: Kyalami: Disse sikler jeg litt på for tiden:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 23, 2005 Keskin KT4 Rial Daytona Race Carline CM6 Schmidt VN Line ..det er en million å velge i så lykke til med valget. De to siste er ikke så veldig vanlige her oppe, men skader ikke å avvike fra alle de standard lignende felgene som "alle" har 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...