#1 Skrevet Oktober 20, 2010 Har da fått standard problemet på min s6 med at ene coilen er gåen. Orginale er som kjent svindyre og 034 high output coiler kommer også ganske langt opp på prisskalaen. Har funnet ut at det går ann og bruke coiler fra 1.8t motorene men finner lite om erfaringer med dette. Lurer på og kjøpe dette kittet eller lign:http://www.nascom.se/produkter2.php?Cat1=7&Cat2=1&Prod=711&Col=1 Hvordan er disse med tanke på lett tuning av 2.2vt? rs2,420kit eller lignende.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 20, 2010 Funker knall !! kjører det i RS2n plug & play 2 min tut og kjør ! klart og anbefalle. Løp og kjøp /Johan 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 20, 2010 Var det ikke noe med at de ikke tåler den lange brenn tiden som motronicen gir ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 21, 2010 Ingen flere? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 22, 2010 kjørt med di på både ABY, & ADU MOTORER . Funker kanon. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 24, 2010 Funket ikke i d heletatt for meg.. Måtte bestandig ha ekstra coiler i bilen om jeg skulle på langtur.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 24, 2010 Funket ikke i d heletatt for meg.. Måtte bestandig ha ekstra coiler i bilen om jeg skulle på langtur.. Var det på orginal motor? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 25, 2010 Funket ikke i d heletatt for meg.. Måtte bestandig ha ekstra coiler i bilen om jeg skulle på langtur.. samme her chippa s4 92mod. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 25, 2010 Som nevnt tildligere, funker ikke på motronic. Ihvertfall det jeg har lest meg til etter å ha prøvd... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 25, 2010 Bare hørt om trøbbel med disse jeg også. De fungerer fint når de virker, men levetiden er kort på 2.2T. Coilene i seg selv tror jeg er greie, for i S3en som er en 1999-modell med 180.000km på baken står de orginale coilene fra fabrikken i enda.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 25, 2010 så det lagg en 90q med 570hk eller noe( ?) på hjula med slike coiler og det funka vist fint, så må jo være kombinasjonen. Har forsåvidt liggende 6 stk fra mitt forsøk om noen fortsatt har lyst til å prøve:) hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 26, 2010 Brukte 1.8t coilene men etter ett års tid røk den ene etter den andre. Hadde alltid 2 coiler liggende i reserve. Ble dyrt i lengden... Byttet til 034 high-output settet. Orginal motor. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Oktober 27, 2010 hørt om både uhell og lykke med disse ombygg kitta , men selv vil jeg påstå at jeg er en av dem lykklige . Har funka som ei klokke i alle biler som jeg montert . Kjør på . Krbtrading har sakene som trengs. Johan 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Oktober 27, 2010 Var det på orginal motor? Var nok chippet S4 ja.. Jeg plagdes med dem hvertfall. Om du har tenkt og prøve deg, vill jeg anbefale ha av det dekslet som står på toppdekslet over coilene.. Disse blir temmelig varme.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...