#1 Skrevet Oktober 20, 2010 Hey, kjørecomputeren min viser Fahrenheit og jeg lurer på om man kan bytte til celsius selv uten å koble bilen opp mot et diagnoseverktøy eller pc? Altså i speedometeret og på varmeapparatet under cd spillern står det fahrenheit. Det stod i celsius, men klarte å trykke på noe feil når jeg prøvde ut knapper. Også er det noe sted jeg kan finne med en håndbok til bilen på noe annet språk enn tysk? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 20, 2010 Det er to knapper du skal holde inne samtidig. Mener det var "Auto" og "Econ"? Det står i instruksjonsboka. På A4en før denne var det vel "Gjennluft" og "+" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 20, 2010 Har ingen instruksjonshåndbok det er det kjipe ^^ Auto og econ holdt inne samtidig virket ikke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 20, 2010 Gjenluft og "+" på temperatur virket. Takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 20, 2010 http://www.s4forum.com/forums/archive/index.php?t-267.html resten av hva kanalene kan tilby deg=o) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 20, 2010 Den listen er herved kopiert i et eget dokument, takk skal du ha :- ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...