#1 Skrevet Oktober 20, 2010 Hei. jeg har ettermontert cruise controll og kjørekomputer og ser at i instruksjonsboka så er det betegnet hvor mange liter per km(L/km) men i min FIS står det km/L jeg har også sett at det står km/L i andre b7 så derfor så er det høyst sannsynlig at dette kan velges i vag-com-men hvor kan dette gjøres?? har lett rundt uten resultat.... takker for svar:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 21, 2010 har du sjekket adaption i kanal 17(instrument)? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 21, 2010 ja har skjekket på instruments 17 -adaption og leita igjennom ihvertfall til kanal111.... uten resultat. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 21, 2010 ser også at det er en annen type skrift i enkelte b7 enn jeg har i min FIS (RØDFIS) noen har mer sammentrykt og mindre bokstaver enn jeg har.... vet ikke hvorfor..også er menyen satt opp litt anderledes enn i min? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 23, 2010 (endret) hallo i luken...... jeg fikk jo byttet det om i FIS. snakk om idioti:shf: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...