#1 Skrevet Oktober 20, 2010 Kong vinter har komment, og de Marangoni (heretter kalt makaroni) dekkene jeg bruker er sikkerlig dårlig! Hva er best av Nokian Hakka 4 eller 7? Har pr idag 195/65-15, kan jeg da bruke 185/65-15? og er det bedre? Makaroni dekkene er det største dritten jeg har vært borti, bilen sitter bokstavelig talt ikke på veien og har store problemer med å komme meg ut av lys kyss på flatmark... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 20, 2010 Hakka 7 er best! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 20, 2010 Hakka 7 er best! x2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 20, 2010 okey, hva med dimensjonen? Hvilken forhandler er billigst? har hittil funnet at nordendekk.no er billigst.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 20, 2010 Hørt på dekklageret på Sortland ? Bestiller du på nett må du huske på at omlegging og balansering kommer i tillegg:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 20, 2010 Hørt på dekklageret på Sortland ?Bestiller du på nett må du huske på at omlegging og balansering kommer i tillegg:) En kompis har dekkmaskin så det er ikke noe problem Men skal høre med dekklageret 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...