#1 Skrevet Oktober 20, 2010 Byttet foringer foran på cabben, og brukte deler fra mekonomen. Når madammen kjører i små hull eller gir gass kommer det et tydelig 'klunk' fra høyre side foran, og når jeg byttet dekk nå, kunne jeg faktisk bevege hele bærearmen littegrann. Det skal være litt 'slark' mellom bolt og foring før man drar den til for å få den inn, men uansett hvor mye jeg drar til, får jeg ikke foringen til å bite i hjelperamma! Det virker rett og slett som at innerrøret i foringen er litt for kort? Er det greit å smekke inn en tynn skive, eller er det andre løsninger som funker bedre? Jeg synes vel det er merkelig at bare én av foringene har dette problemet, og neste gang blir det originaldeler.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 21, 2010 Ingen andre forslag eller noen som har opplevd det samme? Hmm.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 12, 2011 Løsning: En eller flere av de nye foringene er defekt, innerrøret har rett og slett ikke vært vulkanisert til resten av foringen!! Jeg konfronterte Mekonomen med dette,, men de har 'aldri' sett noe slikt, og kunne bare evt. gi meg nye foringer. Tror jeg går for powerflex eller noe i den gata, disse uoriginale foringene gidder jeg i hvertfall ikke montere på nytt.. Andre forslag til alternativer? Hvor finner jeg BRA foringer rimeligst? Dette er typen med stål bærearm, ikke støpt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 15, 2011 Bestilt powerflex på ebay, blir sikkert bra! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 15, 2011 Bytta til lekre sorte powerflex, nå er cabben bedre enn noensinne, og alt av klonk er borte! Jeg byttet selvfølgelig alle fire, men Møkkonomen kunne bare gi meg tilbake penger for den som var defekt, så nå sitter jeg med tre relativt ubrukelige foringer til overs. Er samme typen i bakstillingen, så det er mulig etpar av dem havner der etter hvert.. Det merkelige var egentlig at powerflex ble billigere enn 'originale'!? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...