16" stål felger med 5/100?

Anbefalte innlegg

Finnes det originale 16" stålfelger med boltsirkel 5/100 som tar heldekkende hjulkapsler?

Ser Audi TT frem til -99 har 5/100, men har den 15 eller 16 stålfelger?

Eventuelt er det noen som har peiling på BMW-felger? Jeg har mulighet til å bruke 5/120 sirkel istedet.

Mvh.:

Alf-Einar Moltubakk

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finnes det originale 16" stålfelger med boltsirkel 5/100 som tar heldekkende hjulkapsler?

Ser Audi TT frem til -99 har 5/100, men har den 15 eller 16 stålfelger?

Eventuelt er det noen som har peiling på BMW-felger? Jeg har mulighet til å bruke 5/120 sirkel istedet.

Mvh.:

Alf-Einar Moltubakk

TT hadde 16", har solgt noen sånne.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

BMW E39 kom med 16" alufelger, som så ut som stålfelger om det kan være noe :) Ellers har vel både div toyota og subaru 5x100

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, takk for svar, etter noen søk på forumet så fant jeg noen sett til salgs, får se hva det blir til.

Nå vet jeg at Audi TT har ihvertfall, tar en tlf til Møller i morgen og hører på pris.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen vw bora modeller blei også levert med 16" stål felger orginalt, den har også 5/100 boltsirkel

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.