#1 Skrevet Februar 23, 2005 Ja da har vi en viss peile pinn på ka folk ønske å gjør, så æ vill vertfall start med å ta en liten test på korr stor intressen er på FJORDRAFTING Får di som vill inn på siden til selskapet å lese litt selv så kan dem besøkes på http://www.fjordrafting.no Denne tråden skall brukes som en liten uformell påmelding så jeg kan se sånn ca hvor mange som vill bli med, man trenger 13 stk får å fylle båten, å da koster det 300kr pr pers... så er du intresert så si fra, når jeg føler vi er nok folk finner vi en dag å dato får aktiviteten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 24, 2005 Blir gjerne med en tur jeg,ser fryktelig morro ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 24, 2005 Er med GARANTERT!! Ser sykt tøft ut! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 28, 2005 Det var ikke rare responsen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 28, 2005 Sant så sant Tommy, det var ikke den store oppslutning nei 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 28, 2005 Jeg blir med jeg.. kan jo bli en artig tur det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 28, 2005 Jeg som blir sjøsyk bare jeg ser en båt på tv holder meg nok langt unna dette (dessverre). God tur! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...