#1 Skrevet Oktober 21, 2010 har kjøpt en g60 motor men er usikker på årstall og hvilken lambda sonde som passer til den da jeg trenger og kjøpe en ny en ; / tror det er en g60 motor ifra 90 - 92 men fortsatt usikker på hvilken lambda sonde.. skal bestille en hel rekke ting fra germanautoparts så må finne ut hvilken som er riktig.. http://www.germanautoparts.com/Volkswagen/Corrado/EngineElectrical/152 finnes det noe universalt? isåfall så er "nr" på motoren 037103373A hvis dette skal hjelpe med noe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 21, 2010 Du ser det veldig lett på kontakten til lambda sonden, den er nok 4-polet. Bosch nr 0258003169 Har en veldig pent brukt liggendes, gått kanskje 2000km. Denne kjøpte jeg ny og kjørte ca 1 sommer med. Finnes også universal, men da må du skjøte ledningene selv på kontakten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 21, 2010 ja kanskje jeg kan kjøpe av deg da : ) hva skal du ha for den evt? jeg skal begynne og fikse på motoren nå i morgen så da finner jeg ut hvilken kontakt ect det er : ) men som sagt så er jeg interessert i og kjøpe din sonde : P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 21, 2010 ja kanskje jeg kan kjøpe av deg da : ) hva skal du ha for den evt? jeg skal begynne og fikse på motoren nå i morgen så da finner jeg ut hvilken kontakt ect det er : ) men som sagt så er jeg interessert i og kjøpe din sonde : P PM sendt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...