#1 Skrevet Oktober 21, 2010 (endret) Konebilen har "cleana" bakluke uten visker,men hun kjører et stykke til og fra jobb å vil gjerne ha på en visker nå når det er blitt spylervæske-føre med salting og snø. Derfor lurer jeg på om det er samme viskermotor og viskerarm på Golf III kombi og stv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 21, 2010 Da jeg kjøpte ny til min Variant fikk jeg beskjed om at det var samme ja. Fant forøvrig helt lik på en Seat Ibiza... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 25, 2010 Skrudde av hele motoren med viskerarm ifra en stv på høggern. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 25, 2010 Stjeler tråden litt Pål Finnes det bakvisker fra "nyere" modeler som passer tro ? Mener å ha sett fra en nyere Polo eller noe slik.. Så det ser litt mere moderne ut, hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 25, 2010 (endret) Stjeler tråden litt Pål Finnes det bakvisker fra "nyere" modeler som passer tro ? Mener å ha sett fra en nyere Polo eller noe slik.. Så det ser litt mere moderne ut, hehe Sålenge du finner en med rett knekk eller bøy om du vil, så skal det nok passe:-) Mange nye biler har jo dessverre viskeren montert gjennom en vindusflate og har følgelig rett arm:-/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 25, 2010 Da har konebilen fått visker bake.....ikke så pent som clean bakluke men mye mere praktisk nå i dette været Men til ditt spørsmål Kristian,du må nok pent ta til takke med den viskerarmen som står der orginalt. Såfremt ikke du finner en som har samme "knekken" som den orginale. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...