#1 Skrevet Oktober 21, 2010 (endret) Har en Audi 100 som jeg har byttet motor i. Står en NG ifra Audi 90 i den nå, men er ikke sikker på hvilken årsmodell den er. Ser det er ett skille i 1988 når man skal bestille dette, så litt usikker på hvilken jeg skal ha. Noen måte jeg kan finne ut dette på? Og hvor er det best og kjøpe sett? Skal ha med vannpumpe, da denne har begynt og lage litt stygge lyder nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 21, 2010 Noter deg motorkoden og ta en telefon til Møller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 21, 2010 Enten så har du Tallantall 120 og bredde 18mm, eller så har du Tallantall 142 og bredde 19mm. Vipper du av dekselet og finner info på den gamle reima så ser du det kanskje på den, eller demonteret og teller antall tenner. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 21, 2010 Okay. Spørs om jeg får se etter motorkoden. Og evnt se hva som står på reima. Vet ikke om jeg vil demontere stort før jeg har fått tak i deler, da det er på bruksbilen Vannpumpa er lik på alle biler? Kan det være det er noe feil på den da det "gnåler" litt når jeg starter bilen når den er kald. Virker i allefall som det kommer derfra når man lytter med "stetoskop/rør" Tips til steder som er billige og gode på slikt? Ser CAC selger kit til en grei pris. Ca 1000-lappen uten frakt/mva. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 21, 2010 autohausaz er ganske grei mtp. pris 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...