#1 Skrevet Oktober 21, 2010 Har en surkle/ klikkelyd i bilen som verkstedet sliter med å få vekk. Bilen har vert inne 4 ganger no med skifte av ventiler og x antall luftinger. Lyden kommer fra den svarte boksen som ligger under plastdekselet v frontruta. Det kommer først et klikk (ventil/ pumpe som går) etterfulgt av ein surklelyd i slangen på høgre side av boksen med 2-3 sekunders intervaller. Lyden høres best når bilen står på tomgang og lav viftehastighet og høres veldig tydelig ved kun påslått tenning uten motor i gang. noken som har vert borti dette?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 21, 2010 Hadde noe lignende på Passat'en, men de sa det bare var normale arbeidslyder ift. justering av temperatur. Men hvis dette er noe som har dukket opp plutselig, så vet jeg ikke.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 21, 2010 De har nevnt det for meg og, men de lydene er i alle fall ikkje normale i mine ører.. Korleis er det i A6en din? hører du noke der? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 22, 2010 Nei, kan ikke si jeg har de samme lydene som var i Passat'en i alle fall. Noe lyder er det der, men det er periodisk og ikke noe jeg opplever som unormalt eller plagsomt. Normalt vil jeg si at jeg er ganske var for unormale lyder, eller lyder generelt Hadde du vært litt nærmere kunne vi jo sammenlignet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 23, 2010 Ja er vel mildt sagt litt var for ulyder eg og, var inne på Audisenteret igjen i går og fikk de til å høre igjen, og de var enig i at lyden ikkje skal vere der. Klikkelyden er ein magnetventil på venstre side av den svarte boksen, surklelyden kommer fra høgre side i slangen som gå der. De skulle ta bilen inn igjen ein heil dag for å finne ut av det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 23, 2010 Surklelyden er vel nesten garantert luft i systemet... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 23, 2010 Får satse på at de finner ut av det. Ja, det var vel litt mere "klikkelyder" jeg hadde på Passat'en.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 19, 2010 Ser ut som de endelig har funnet feilen. Det var et T stykke som ikkje var tett og trakk luft inn + ei pumpe. I tillegg skifta dei og ekspansjonstank. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 20, 2010 har du enda problemer? får surklelyd av defekt topppakning:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 20, 2010 har du enda problemer? får surklelyd av defekt topppakning:P Nei problemet er som det ser ut no vekke! Ingen ulyder per dags dato, håper det holder seg slik!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...