Luisi ratt + Nav fra Mobilsentrum

Anbefalte innlegg

Ser Mobilsentrum selger Luisi ratt til en svinbillig penge.

Hvordan er kvaliteten på disse rattene? er dem bedre enn orginale ratt i en Mk3? Følger det med TUV papirer på dette?

 

Pris på NAV: Kr. 398,00

Pris på Ratt: Kr. 798,00

 

44760.JPG

 

Noen som har montert dette rattet i en Mk3?

 

Jeg vet at man får hva man betaler for, men er det ett helt greit ratt så er det jo fint det. Greit utseende på det også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har omtrent samme ratt fra luisi i golf2, syns rattet virker greit, men har bare hatt det i en uke nå. Eneste minuset med det er at det er jævli kaldt å holde i når det er kaldt imotsetning til orginal rattet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er ratt med ganske høy kvalitet. De er italienske og navene passer overens med bla MOMO. Mekonomen selger nav for ca 310,- da...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er ratt med ganske høy kvalitet. De er italienske og navene passer overens med bla MOMO. Mekonomen selger nav for ca 310,- da...

 

Ja, det har jo likhetstreff med Momo Millennium, forhandler ikke Mekonomen disse Luisi rattene også da? syns jeg har hørt det en plass.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, det har jo likhetstreff med Momo Millennium, forhandler ikke Mekonomen disse Luisi rattene også da? syns jeg har hørt det en plass.

Ja, stemmer det! Og det jeg mente var at du kan bruke Luisi nav på MOMO ratt og motsatt... ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

mekonomen er faktisk billigere enn mobilsentrum på Luisi...

de fleste italienske ratt med 6-boltsring passer om hverandre!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ifølge mekonomen.no så var dem dyrere... 1300,- for rattet... var ikke likt engang. fant ikke denne modellen på sidene deres.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

mange typer av millenium/Century-rattet...

vil ikke reklamere med priser her... : bråk :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpte meg Luisi rattnav fordi Momo ikke hadde-dvs.gammel bil, og jeg synes det var litt "shæbby" passform. Kontakta til tuta var skakk+++

Men det er jo billig og ikke noe problem og fikse slike fillefeil!

Fikk det veldig billig da.... : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mitt luisi-nav tok borti rattstammen så det ble skrapelyd. Gikk seg til etterhvert men så var det rattet. Det fantes ikke stivhet i det.

Etter litt hard nedbremsing så måtte rattet "rettes" opp igjen.. :)

 

Det skal nevnes at det ikke var samme rattet, et annet fra Luisi.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er sant d fins ikkje stivhet i ratte. Ej hadde et slikt ratt før...no ligger det bare der!!

men d lille ratte som er ca 13" er ej førnøyd med men d blir litt masse ratting....å ej trur ej betalte rundt 1000 for ratt å nav på mekonmen!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor hardt kjører dere da siden dere klarer å bøye rattet? må jo legge godt press på det vel?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Legg i noen kroner ekstra og kjøp deg Momo! Er verdt penga sine! : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke råd til det enda, satt og grublet på om jeg skulle kjøpe rattet eller Vr6 leppe. men får se, tror jeg sparer pengene i denne omgang.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke råd til det enda, satt og grublet på om jeg skulle kjøpe rattet eller Vr6 leppe. men får se, tror jeg sparer pengene i denne omgang.

 

Prøv å finn noe brukt.. Har sett et par momo ratt til salgs på bilforumet.net.

Jeg fant et helt strøkent momo race ratt med boss til min bil på finn.no. Ga 1200 for det inkludert frakt.. Meget fornøyd med kvaliteten!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøv å finn noe brukt.. Har sett et par momo ratt til salgs på bilforumet.net.

Jeg fant et helt strøkent momo race ratt med boss til min bil på finn.no. Ga 1200 for det inkludert frakt.. Meget fornøyd med kvaliteten!

 

Ok, viss noen har momo ratt for en billig penge da, så kjøper jeg :) evt, andre typer, sålenge det er sort og komfertabelt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor hardt kjører dere da siden dere klarer å bøye rattet? må jo legge godt press på det vel?

 

Har ikke skikkelige stoler og belter å henge i, så da går det utover rattet. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke skikkelige stoler og belter å henge i, så da går det utover rattet. ;)

 

Vel tror nok rattet vil tåle min "cruise" kjøring med 90 esel.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var jo egentlig ikke noe dyrt det... men ikke akkurat den modellen jeg har lyst på, helst millennium, tar også å kjøper Vr6 leppe istedenfor ratt.. prioritere utsiden først : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har selv et lusi ratt i min Audi 80.. er et utrolig bra ratt, og jeg syns nå det er mye bedre enn noen orginalratt jeg har vært borti da.. og tåler en del også..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

fornøyd med mitt gamle luisi ratt jeg også som satt i gamle bilen...Slipa vekk luisi merkene som er i aluminiumen og polerte opp resten, å ratte ble blankt å fint det.!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har semsket skinn på mitt Luisi-ratt i Duottro'n... Fikk det med en ORNTLI rånegolf, men veldig bra grep i det, eneste minus er at det støver og er klamt når det er kaldt ute... ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.