Anbefalte innlegg

kleeblatt heter de som lager dette, men settene er unik ifølge reklamen. Skal man ha adapter til disse boltene utenom må man oppgi koden som fulgte med settet du kjøpte nytt...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har et slikt sett, men disse var desverre for stor. Liten klaring mellom bolthode/felg

hva om du får dreid ned den pipa da? ta et mål på inv diameter i felgen, og få noen til å dreie av pipa di slik at den passer inni dette. Den er sikkert i stein hardt herda stål, men går sikkert å få dreid allikevel.

får du ikke tak i noen i nærheten som kan dreie for deg kan du sende den til meg så kan jeg dreie av.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva om du får dreid ned den pipa da? ta et mål på inv diameter i felgen, og få noen til å dreie av pipa di slik at den passer inni dette. Den er sikkert i stein hardt herda stål, men går sikkert å få dreid allikevel.

får du ikke tak i noen i nærheten som kan dreie for deg kan du sende den til meg så kan jeg dreie av.

En kan ikke dreie i noe som er herdet, men mest sannsynlig er ikke koppen herdet,

Jeg hadde gått for borr. 3, 6, 9, og 11 mm. Ta et mål av en pipe, og ikke borr lengre enn der gjengene starter rett innenfor konen.

Når du har tatt ut alle de andre boltene røsker du bare av felgen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En kan ikke dreie i noe som er herdet, men mest sannsynlig er ikke koppen herdet,

Jeg hadde gått for borr. 3, 6, 9, og 11 mm. Ta et mål av en pipe, og ikke borr lengre enn der gjengene starter rett innenfor konen.

Når du har tatt ut alle de andre boltene røsker du bare av felgen.

å jo da! det går å dreie selv om det er herdet, men kan være hardt som F og det går så skjæra fyker : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg løst dette,

låsebolt jævel V. meg 0-1

DSC00610.jpg

DSC00609.jpg

Var på maskinforretninga i byen der jeg fikk tak i en slik lang mutter.

Fant fram vinkelsliperen, forsøkte å skjære den ut lik formen på låsebolten.

Passet nesten, frem med hammeren for å slå denne inn, fungerte fint på alle 4.

Takk for alle innspill.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.