#26 Skrevet Oktober 27, 2010 kleeblatt heter de som lager dette, men settene er unik ifølge reklamen. Skal man ha adapter til disse boltene utenom må man oppgi koden som fulgte med settet du kjøpte nytt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Oktober 28, 2010 har et slikt sett, men disse var desverre for stor. Liten klaring mellom bolthode/felg hva om du får dreid ned den pipa da? ta et mål på inv diameter i felgen, og få noen til å dreie av pipa di slik at den passer inni dette. Den er sikkert i stein hardt herda stål, men går sikkert å få dreid allikevel. får du ikke tak i noen i nærheten som kan dreie for deg kan du sende den til meg så kan jeg dreie av. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Oktober 28, 2010 hva om du får dreid ned den pipa da? ta et mål på inv diameter i felgen, og få noen til å dreie av pipa di slik at den passer inni dette. Den er sikkert i stein hardt herda stål, men går sikkert å få dreid allikevel. får du ikke tak i noen i nærheten som kan dreie for deg kan du sende den til meg så kan jeg dreie av. En kan ikke dreie i noe som er herdet, men mest sannsynlig er ikke koppen herdet, Jeg hadde gått for borr. 3, 6, 9, og 11 mm. Ta et mål av en pipe, og ikke borr lengre enn der gjengene starter rett innenfor konen. Når du har tatt ut alle de andre boltene røsker du bare av felgen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Oktober 28, 2010 En kan ikke dreie i noe som er herdet, men mest sannsynlig er ikke koppen herdet, Jeg hadde gått for borr. 3, 6, 9, og 11 mm. Ta et mål av en pipe, og ikke borr lengre enn der gjengene starter rett innenfor konen. Når du har tatt ut alle de andre boltene røsker du bare av felgen. å jo da! det går å dreie selv om det er herdet, men kan være hardt som F og det går så skjæra fyker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Oktober 31, 2010 Da har jeg løst dette, låsebolt jævel V. meg 0-1 Var på maskinforretninga i byen der jeg fikk tak i en slik lang mutter. Fant fram vinkelsliperen, forsøkte å skjære den ut lik formen på låsebolten. Passet nesten, frem med hammeren for å slå denne inn, fungerte fint på alle 4. Takk for alle innspill. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...