#1 Skrevet Oktober 21, 2010 (endret) Jeg må nok bytte låsen på min A4 B5, låsesylinderen altså, ikke låsekasse. Noen som har gjort det før? Burde vel være enkelt. Men spørsmålet er om de kan bestille lås til meg på regnr slik at den ikke må kodes/slipes for at min nøkkel skal passe. Hvordan bytter man denne? Tar man ut hele håndtaket? Noen som har gjort dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 21, 2010 Ja det går:) Bestilles på chassi nr. forrutsetter at det ikke er byttet låser og kodet om før da:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 22, 2010 (endret) Anyone? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 23, 2010 Anyone? Ingen her som har byttet lås? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 25, 2010 (endret) Jeg har nylig utført denne jobben på min a4 b4 97' Jeg valgte og demontere hele ramma i døra for å komme lettere til. Ut i fra hva jeg husker, så er det utrolig knotete og utføre denne jobben uten å ta av ramma. Bare husk å lag noen "tusj-merker" der hvor ramma var hen. Her legger jeg ved et bilde av døra når ramma er demontert, skal se om jeg finner et mer detaljert bilde, Jeg leste i Haynes boka hvordan dette skulle demonteres, men jeg har ikke den for hånd nå. edit: du får si i fra hvis du trenger hjelp, jeg bor ikke så langt unna 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 25, 2010 Jeg har nylig utført denne jobben på min a4 b4 97'Jeg valgte og demontere hele ramma i døra for å komme lettere til. Ut i fra hva jeg husker, så er det utrolig knotete og utføre denne jobben uten å ta av ramma. Bare husk å lag noen "tusj-merker" der hvor ramma var hen. Her legger jeg ved et bilde av døra når ramma er demontert, skal se om jeg finner et mer detaljert bilde, Jeg leste i Haynes boka hvordan dette skulle demonteres, men jeg har ikke den for hånd nå. edit: du får si i fra hvis du trenger hjelp, jeg bor ikke så langt unna Høres ikke bra ut, siden jeg må stå ute og det begynner å bli kaldt!! Gjerne mer detaljert hvis du har. Takker for info. Byttet du låsen også? Hvordan satt den festet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...