hvilke dekk bør jeg bruke på touran

Anbefalte innlegg

jeg skal ha på 8,5x18'' ET45 på touranen min

hvilken størrelse bør jeg bruke 225/40 eller 235/40(dette har jeg idag på 8x18''), eventuelt åssen er det med 245/35-18'' da denne touranen skal senkes godt etterhvert

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om den skal senkes godt ville jeg brukt 225/40 eller kanskje 215/40. Nå er vel touran ganske lav under fra før. Så holder vel med 225/40 kan jeg tenke meg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

på 8,5'' vil det vel bli litt strekk med 235/40 også så det kan gå eller vil det subbe

er digg med litt mer dekk syns jeg men orker ikke subbing heller så litt valgetskval

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som Simen sier så er Touran ALTFOR lav under til at du får senket så mye du vil :(

Jeg har 225/40/18 nå, dog på vinterfelgene.

 

Jeg kan rett og slett ikke senke min mer for da subber det hele tida. Og min er ikke lav engang.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som Simen sier så er Touran ALTFOR lav under til at du får senket så mye du vil :(

Jeg har 225/40/18 nå, dog på vinterfelgene.

 

Jeg kan rett og slett ikke senke min mer for da subber det hele tida. Og min er ikke lav engang.

 

hvor mye har du senket da?

jeg kjører 235/40-18 på sommer i ET50 nå men da med den MASSIVE org.senken på 15mm

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.