Lakkering i Bergen - Hvor?

Anbefalte innlegg

Hei :)!

Faren til en kompis skal lakkere kanalene på Golf V'en sin (04 modell utenfor garanti:o) og har spurt meg om hvilket lakkverksted han bør benytte:). Mine erfaringer begrenser seg til Hardtveit og Møller bilskade, men jeg vet at andre i lokallaget er fornøyd med Slengesol i Fjøsangerveien.

Finnes det flere gode alternativer i Bergen og omegn som gjør en god jobb til en fornuftig pris, eller er Hardtveit og Slengesol de beste alternativene?

Alle tips mottas med takk :)

Erik

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eidsvåg billakkering:) da jeg jobbet som bilmekaniker, leverte vi mange kundebiler der.. kunden var alltid fornøyd, og prisen var grei:) (spør etter Toto)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eidsvåg billakkering:) da jeg jobbet som bilmekaniker, leverte vi mange kundebiler der.. kunden var alltid fornøyd, og prisen var grei:) (spør etter Toto)

Takk for svar :).

At jobben blir gjort skikkelig er vel så viktig som prisen, men hvis jeg har et utvalg med gode alternativer så kan jeg sammenligne priser mellom dem ;).

Noen som har flere alternativer/erfaringer :)?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for svar :).

At jobben blir gjort skikkelig er vel så viktig som prisen, men hvis jeg har et utvalg med gode alternativer så kan jeg sammenligne priser mellom dem ;).

Noen som har flere alternativer/erfaringer :)?

Bergen billakering(x-lommemannen) har alltid gjort en veldig god jobb,men kan være dyr!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bergen billakering(x-lommemannen) har alltid gjort en veldig god jobb,men kan være dyr!

Takk for tipset, Roger :)!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Støtter denne. Hadde Golfen min inne der da noen unger skadet døren og støtfangeren. Utrolig bra arbeid de utførte. Ingen lakkforskjell. Fikk litt flass av klarlakken på støtfangeren i overkant av 1 år etter. Dette utbedret de på garanti uten å mukke.

Jeg forholdt meg til Tommy, sønnen til Erik Andersen. En utrolig hyggelig kar.

Er man NAF-medlem så får en 10% rabatt:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Støtter denne. Hadde Golfen min inne der da noen unger skadet døren og støtfangeren. Utrolig bra arbeid de utførte. Ingen lakkforskjell. Fikk litt flass av klarlakken på støtfangeren i overkant av 1 år etter. Dette utbedret de på garanti uten å mukke.

Jeg forholdt meg til Tommy, sønnen til Erik Andersen. En utrolig hyggelig kar.

Er man NAF-medlem så får en 10% rabatt:)

Takk for svar, Kjell :)!

Eier av bilen er NAF-medlem, og 10% på en lakkjobb utgjør jo faktisk noen kroner :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.