#1 Skrevet Oktober 21, 2010 Hei. Skal gjøre litt om på det latterlige systemet mitt med pumpa slik at jeg kan gå over til banjo etc. Hvilke gjenger er inn og ut av Bosch 044 pumpa, noen som vet?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 22, 2010 Mener det er M12 ut av pumpa. Men det følger jo med enveisventil som står i når du kjøper 044pumpe.Da må du ha en 12mm banjo. Oppå der igjen kommer det vel ei baknut(mutter som er tett i en ende) med koniske gjenger om jeg ikke husker feil.Når jeg monterte 044 pumpe satte jeg på en strak M12 enveisventil, med slangen rett nedpå + slangeklemme. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 22, 2010 Jeg tok vekk enveisventilen ser ikke poenget. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 22, 2010 Dimensjonene varierer litt fra hvem som har laget den, den orginale har M18x1,5 inn og M12x1,5 ut. Finnes og uorginale med dette nå.. Ellers så er det ofte mindre diameter inn på uorginale, M16 og M14. Så du må nesten måle om du ikke var tilstede på bosch-fabrikken under unnfangelsen av akkurat DIN pumpe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...