Vår i tr.lag.Bilde av "gobilen"

Anbefalte innlegg

Var hjemme i tr.lag sist helg og fant nye bilder..ja må være de siste før jeg solgte mitt største prosjekt til nå. Ble dypt savnet den bilen i helgen,så ringte Alexander og spurte om ikke han ville selge bilen tilbake til meg. Men da var den solgt til en annen som også bodde i Brønnøysund for 1 mnd siden. : bh : Får vel bare glede seg til å se den på treff på ACR til våren da.. : ja :

Poster bilder..var så fine å se på..hehe (litt skryt kanskje) Blir slik når en påkoster 100K og får et slikt resultat.

front1.jpg

side_11.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De 2 siste.. Sundsand i Inderøy Kommune er en fin plass å ta bilder på :)

side_22.jpg

side_33.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ikke for å være stygg med deg :)

Men, ser ikke ut som du har kostet på den 100k...

Grill, RS-fanger,og spoiler bak, felger og sota lykter...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

mangler side skjørtene!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

mangler side skjørtene!

såg det. edited

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ikke for å være stygg med deg :)

Men, ser ikke ut som du har kostet på den 100k...

Grill, RS-fanger,og spoiler bak, felger og sota lykter...

Bilen ble hellakkert inne/utvendig,senket,felger,motor,trim,bremser,interiør etc..

Sideskjørtene ble satt på 2 mnd etter dette bildet..ikke alt vises vettu av påkostninger..sier en trimmet og overhalt G60 motor deg noe? + div trimdeler.. : smil : Var så dum å samlet på kvitteringer fra de deler som kostet..

Spoiler på bakluka er org og intrigert i bakluka.. : haha : Tok deg der ja..hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spoiler på bakluka er org og intrigert i bakluka.. : haha : Tok deg der ja..hehe

Tenkte på den nede på fangeren :nana:

Men fin bil uansett : ja :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke for å være ekkel, men! Hvilket dass har du kasta 80 av de 100000 kronene da?

Er du idiot? Mest tåpen kommentar jeg har hørt. Hva koster en overhalt G60 motor fra firma. Hva koster trim? Lakkering inn/utvendig av firma? Styling,senk etc... Slike kommentarer kan du ta på PM!!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

så bare å tenkte bare på det utvendige jeg! hehe sorry!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.