Bugatti Veyron Super Sport prøvekjørt

Anbefalte innlegg

Da har de britiske gutta hos AutoCar prøvekjørt Supert Sporten :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Satt å så på denne filmen nå og drømte litt for meg selv. Konklusjonen er at hvis du VINNER denne bilen eller Bugatti finner ut at du skal få denne bilen av de så har du ett stort problem. Eller hvertfall jeg. Jeg hadde ikke hatt råd til å betale momsen for den engang så jeg kunne ikke engang kjørt den på prøveskilter i norge. Og hvis jeg hadde klart å bla opp det det koster i moms måtte jeg solgt bilen så fort den skulle på service etter å ha sett en annen tråd her inne om hva service kostet på en Bugatti:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja dette er en bil man må kunne ha råd til å impulskjøpe for å ha råd til å ha den i drift :P man kan ikke spinke og spare i all evighet for så å måtte dumpe den hvis man er uheldig og pungtere da alle hjulene må skiftes for den nette sum av: skjorta. ^^ Den må vel kanskje forsikres også, er vel ingen i norge som tør å ta på seg en slik jobb.

Definisjonen av drømmebil vil jeg si, og slik vil den nok holde seg for alle og enhver mann på global basis. (med unntak av unntakene som bekrefter regelen)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fisj.. I'd rather take a S2 :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han syklisten etter 4:10 kan ikke være mye bilinteressert. Jeg hadde nok snudd meg både en og to ganger hvis en sånn hadde passert meg på mine sykkelturer....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Brutal bil for all del...men huff så stygg!! I forhold til Ferrari, Lambo, Porsche osv...

Rattet så ikke spesielt bra ut...og bakenden ser ut som en forvokst passat sin..dog i en litt frisert variant: haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir litt irritert her : mad : Kjøpte akkurat 2 vanlige Bugatti Veyroner. En til kona og en til meg selv;)

Så finner jeg ut at det er kommet en sprekere versjon !!!!! Det sa ikke selgeren noe om:p

Hummmmmm........må kanske chippe : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var da noen helt for jævlige frontlykter... : bh :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.