#1 Skrevet Oktober 22, 2010 (endret) Kom igjen fra nordsjøen idag, bilen har stått iro i 14 dager. Men da jeg startet den idag så protesterte bilen, syntes tydligvis at jeg har vært for lenge borte. Får alarm og dette bremse symbolet med utropstegn i i instrumentet. Så lyser abs lampa og esp. Har startet og stoppet bilen noen gang, kjørt den varm. Men ingen forskjell, noen som har peiling hva dette kan være? Var ingenting galt da jeg satte den ifra meg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 22, 2010 det kan være du har for lite srøm på bilen til å drive disse komponentene eller så kan det være at hjernen til abs og esp er gåen. anbefaler deg å sjekke lading og batteri. etter det kan du prøve å slette feilene med ein vagcom. Andreas 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 22, 2010 Huff og huff, kan og være luftmengdemåleren, abs og esp- lampene bruker å lyse da. Jeg har vagcom men litt langt å kjøre bare for en diagnose. Har en ny måler liggende hvis det er den som er defekt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 22, 2010 Huff og huff, kan og være luftmengdemåleren, abs og esp- lampene bruker å lyse da. Jeg har vagcom men litt langt å kjøre bare for en diagnose. Har en ny måler liggende hvis det er den som er defekt. Er da ikke lange biten Bjørnar, men syns det skal være rart om den skal ha gått til helvete der den sto. Satser på at det er strømmen, setter batteriet på lading til imorgen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 23, 2010 Nei det hjalp ikke å lade batteriet, fikk bare et lite problem med å leite opp koden til radioen etterpå! Men det gikk det også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 23, 2010 Virker abs`en da? Kan jo være en sensor som er gåen, som vanelig med UrS4 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 23, 2010 Virker abs`en da? Kan jo være en sensor som er gåen, som vanelig med UrS4 Nei ikke esp eller abs, begge lampene lyser. URs4? Kaller man ikke den første opp til 97 det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 23, 2010 God kveld, funnet ut noe mer eller ? Kan jo alltids ta meg en tur til brekstad city med vagcom, går som ei kule igjen bilen min nå så kjører gjerne en tur for å se gliset ditt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 23, 2010 kjørt VAG COM? Ville gjort det først.. fikk samme feilmeldinger i display, vag com viste at abs sensoren bak på høyre side var gåen, byttet den og alt ok. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 23, 2010 som en skriver over her så lyser dem når lmm er def så jeg ville sjekket ut denne først værtfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 24, 2010 Er også fare for at ABS styreenheten har tatt kvelden. Er en tråd her http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=44441 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 24, 2010 Er også fare for at ABS styreenheten har tatt kvelden. Er en tråd her http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=44441 Takker for alle svar, skal se om jeg får kjørt vagcom idag nå. Så tar vi det derifra! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Oktober 24, 2010 Da har Bjørnar vært innom og fått tatt en vagcom runde. Fant raskt ut at det var lmm som var gåen, han hadde faktisk tilfeldigvis en ekstra med seg og. Fantastisk, Takker igjen Bjørnar. Vi skulle tatt en kaffe og i samme slengen, men hadde desverre ikke tid. Men skal komme innover en dag senere når jeg har lagt om til vintersko! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Oktober 24, 2010 Nei ikke esp eller abs, begge lampene lyser.URs4? Kaller man ikke den første opp til 97 det? Se de ja... hehe, jeg fulgte ikke helt med der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...