#1 Skrevet Oktober 22, 2010 Har noen felger jeg lurer på om jeg skal skifte farge på eller ikke til neste sesong, så hadde vært morsomt å se litt forskjellige farger. Den jeg har tenkt mest på er bronsefarget metallic. Noen som klarer den? På forhånd tusen takk.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 4, 2010 Hei! Var det noe sånn du tenkte på? Er ikke veldig nøye PS-arbeid, men gir kanskje en liten pekepinn på hvordan det kan se ut.. Prøvde meg på noen andre farger også.. Håper det var til hjelp! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 5, 2010 Det var masse til hjelp.. Om du klarer å gjøre det overste bildet enda mørkere i brunfargen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 5, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 8, 2010 Hehe... Tusen takk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...