Ettermontere webasto i 07mod A4 2.0tdi

Anbefalte innlegg

Heisann!

Hvis jeg finner en norsksolgt a4 20tdi, så har den allerede montert tillegsvarmer som standard har jeg fått med meg.

Hvor mye vil det da koste å bygge denne ut til webasto? Med timer og fjernkontroll.

Er det mulig å få tilleggsutstyr for å aktivere den med SMS?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ettermonterte eberspacher i min Sharan 2004 med orginal dieselvarmer. Webasto tror jeg ikke du har i din ,men derimot eberspacher.

Fjernkontrollen koster 4800.- ink moms

eberspacher varmeren kostet 6800 eks moms.

I tilegg så kommer sjekk og rens av den orginale du har ifra før. Cirka 2800.- ink moms og bytte av gløde pluggen.

Jeg måtte i tilegg, bytte den elektriske sirkulasjonspumpa. Vanlig at den er kaputt. 590.- på vw

Arbeidspengene var rundt 5000.- inklusive moms

Men nå har vi oppdaget at den orginale varmeren må bytte et brennkammer? Røyklegger hele nabolaget når jeg starter opp dieselvarmeren: smil :

Så flyr på på noen 1000.- lapper til. Så dyrt er det. Men digg med varm bil

Grunnen til alle cirka prisene, er at jeg ikke har kvitteringen for hånden. Men prisene skal være noenlunde riktige.

Jeg gjorde dette på et Bocsh Verksted. Er de som har med Eberspächer varmeren å gjøre.

Gsm modulen har jeg ike montert, men fikk antydet en pris på rundt 5000.- eks moms.

Håper dette var til hjelp Og vist noen mener jeg er helt ute ang priser, så korriger meg gjerne.

Kansje jeg har blitt lurt selv he he

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok! Såpass ja, det er visst ikke sikkert at det er montert tilleggsvarmer i A4 likevel, så vet ikke hva jeg skal tro..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du har tilleggsvarmer så skal det stå en lapp under panseret en plass med fabrikat osv. Jeg trodde også at jeg hadde tilleggsvarmer, men selger påpekte at det ikke er standard selv på norsksolgte Audi. Har forstått det slik at det kun er VW som har tilleggsvarmer som standard på norske biler.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.