Anbefalte innlegg

Hei!

Når jeg kjører over fartsdumper og lignende kuler/dumper, kommer det en knirkelyd(høres ut som om det kommer fra høyre forhjul) Hva kan dette være? Det er en 1999 Passat(1.8T hvis det har noen betydning)

Har null peiling på dette, så all hjelp og alle tips tas imot med takknemlighet!

Chris

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tipper nedre fremmere bærearm med knirk i kule:) men kan være andre ting også..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

gåent fjærbeinslager? (eller er det multilink på denne kanskje?)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mens jeg har en aktiv post så slenger jeg inn en ting til, varmeapparatet mitt er ikke helt i form tror jeg. Når jeg har på maks "styrke" blåser den for fullt, så går den ned, og opp igjen, og ned igjen osv osv....akkurat som om noe er tett eller noe. Den veksler "utblåsningskraften" selv.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

sjekket nettopp feilmeldingene på climatronicen. der stod det "444", så den har tydligvis ikke registrert noe. en pussig ting oppdaget jeg...fikk ikke bladd videre med rød knapp(høyere temp.) for å se om det var flere feilmeldinger enn den som dukket opp med engang:/

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir ikke forstillingen på "nyere" vw-audi populært kalt multi-knirk da..: rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.