#1 Skrevet Oktober 23, 2010 (endret) Kjøpte dette settet med clutch og svinghjul fra Gripforce og har nå dratt ut motoren og skulle montere svinghjul og clutch, men så tar det nye svinghjulet borti blokka og vil derfor ikke rotere. Det er en liten "leppe" med overskuddsmateriale på blokka ser det ut som. Bare en skjøt der den ene delen er litt breiere enn den andre så den stikker litt ut. Har vært i kontakt med gripforce og de skulle se på saken på mandag, men jeg er avhengig av bilen min daglig og har lite lyst til å vente 3 uker på saksbehandlig og en evt. forsendelse av nytt svinghjul med bilen i biter på verkstedet. Mulig jeg er rape gal, men går det an å file ned kanten for å få svinghjulet til å gå fritt rundt? alle hullene passer og se ellers bra ut, men det er den kanten som ødelegger. Se bilde under, markert med rød boks rundt kanten. Det er den brune stripa der som er kanten. (beklager litt dårlig bilde) Noen idéer eller må jeg ha nytt svinghjul? I beskrivelsen av pakken jeg kjøpte så står det at den skal passe alle A4 fra 1997-2000. Jeg har en A4 TSQ 1998 avant. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 23, 2010 nevermind, er bare bunnpannepakninga som stikker litt ut. problem solved. Var sliten i øynene i gårnatt tyder det på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 23, 2010 (endret) Edit: Overskrift "slett" er lite forståelig, da blir ikke tråden til hjelp for andre ved en senere anledning. Retningslinjene for forumet: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=119609 Jeg har derfor endret overskriften for deg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 23, 2010 Og merk den samtidig som løst:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 23, 2010 ja beklager da, gikk litt fort i svingene her... tenkte bare det var et litt teit spørsmål =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 23, 2010 Her er ingen spørsmål teite. Jeg var borti en tilsvarende problemstilling, der stakk ikke veiva langt nok ut slik at svinghjulet tok borti pakkboksen med simring. Han som holdt på å montere motoren hadde glemt å ta bort den gamle pakningen som satt klistret fast i pakkbosken og med en ny pakning i tillegg så kom den litt for langt ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...