#1 Skrevet Februar 24, 2005 hei, da har endelig etter mye venting frontfangern min kommet (RS6) men, i den anledning så lurer jeg litt på RS6 nettingen som jeg har kjøpt inn.... de passer ikke i hullene på siden. Hva skal jeg gjøre???? her er noe bilder... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 24, 2005 her er hullet hvor nettingen ikke passer. nettingen er litt for lang i forhold til hullet.... men, høyden er riktig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 24, 2005 et siste bilde av nettingen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 24, 2005 Hvis den er for lang er det vel ikke noe problem? Da er det vel bare å skjære de til og feste med litt sicaflex..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 24, 2005 Hvis den er for lang er det vel ikke noe problem? Da er det vel bare å skjære de til og feste med litt sicaflex..... sant men det som er problemet er at det ikke er så mye å feste det i... for jeg har ikke lyst til å sette nettingen på baksiden av fangern så kommer den nettingen i midten på utsiden... visst du skjønner hva jeg mener? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 24, 2005 Ah... det er "original" netting ja? Altså, den festes i ytterkant? Da blir det fort litt værre... Hva med å korte inn hele nettingen og sveise den sammen, det må vel la seg gjøre? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 24, 2005 jeg tenkte på det. men, hvor får jeg gjordt noe sånt??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 24, 2005 Det kan sikkert et hvert karosseriverksted hjelpe deg med.. de har nok plastsveise utstyr.. Burde jo ikke koste all verden det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 24, 2005 okey, da må jeg på en liten utflykt i morgen å prøve å se om jeg finner noen som kan fikse dette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...