Anbefalte innlegg

hei, da har endelig etter mye venting frontfangern min kommet (RS6) men, i den anledning så lurer jeg litt på RS6 nettingen som jeg har kjøpt inn.... de passer ikke i hullene på siden. Hva skal jeg gjøre????

her er noe bilder...

Photo-0030.jpg

Photo-0028.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

her er hullet hvor nettingen ikke passer. nettingen er litt for lang i forhold til hullet.... men, høyden er riktig.

Photo-0034.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

et siste bilde av nettingen.

Photo-0031.jpg

Photo-0032.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis den er for lang er det vel ikke noe problem? Da er det vel bare å skjære de til og feste med litt sicaflex.....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis den er for lang er det vel ikke noe problem? Da er det vel bare å skjære de til og feste med litt sicaflex.....

sant men det som er problemet er at det ikke er så mye å feste det i... for jeg har ikke lyst til å sette nettingen på baksiden av fangern så kommer den nettingen i midten på utsiden... visst du skjønner hva jeg mener?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ah... det er "original" netting ja? Altså, den festes i ytterkant? Da blir det fort litt værre... Hva med å korte inn hele nettingen og sveise den sammen, det må vel la seg gjøre?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg tenkte på det. men, hvor får jeg gjordt noe sånt???

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kan sikkert et hvert karosseriverksted hjelpe deg med.. de har nok plastsveise utstyr.. Burde jo ikke koste all verden det

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

okey, da må jeg på en liten utflykt i morgen å prøve å se om jeg finner noen som kan fikse dette.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.